پاک سمن

PAKSAMAN

دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

پاک سمن تولید کننده و توزیع کننده محصولات ارتوپدی در سطح کشور و خاورمیانه در مهر ماه سال ۱۳۶۸ شروع به کار کرد این مجموعه به سرعت توانست با بهره مندی از رهبری شجاعانه، مدیریت مشارکتی، تفکر استراتژیک و کار تیمی اخلاق مدار، طی مدت زمان کوتاهی به برندی خوش نام در اذهان تولید کنندگان و مصرف کنندگان مبدل گردد. پاک سمن ضمن اینکه موفقیت امروز خود را مرهون لطف و توجه پروردگار می داند، تلاش برای ارتقای سطح سلامت جامعه را در طی ۳۰ سال گذشته هدف و مسئولیت اجتماعی خود قلمداد کرده و همچنین برنامه‌های توسعه ای آینده خود را در این راستا بنا می‌نهد.

مجموعه پاک سمن با توجه به اهداف و چشم اندازهای تعریف شده خود معیارهایی برای استخدام کارکنان در نظر دارد از این معیارها می‌توان به حساسیت این مجموعه در رابطه با میزان تحصیلات و توانایی‌های کارکنان و نیز بازه سنی مدنظر این شرکت (حداکثر ۳۰ سال) اشاره کرد. در این مجموعه کارکنان تمامی حقوق و مزایای تعین شده از سوی وزارت کار من جمله پایه حقوق ثابت ،کلیه متعلقات قانونی (شامل حق اولاد، حق مسکن، بن خواربار، ... .) را دریافت میکنند. حقوق دریافتی کارکنان بخش بازاریابی شامل پورسانت ریالی فروش و پاداش‌های انگیزشی ماهانه و فصلی نیز می‌باشد.

سایر مزایا :

استخدام با رعایت کامل قوانین وزارت کار

بیمه تامین اجتماعی

حقوق ثابت عالی (طبق توافق پس از بررسی رزومه متقاضی)

محل کار بسیار مرتب و آرام

گروه پژوهشی، صنعتی و بازرگانی پاک سمن با هدف پاسخ گویی به نیازهای جامعه و با تکیه بر تولید هدفمند و خلاقانه محصولات خود توانست جزء پرچمداران تولید صنعتی محصولات ارتوپدی و کمک درمانی در کشور عزیزمان محسوب گردد.

پاک سمن به عنوان اولین تولیدکننده ی این نوع محصولات به صورت علمی، افتخار خدمت گزاری به هموطنان را دارد.


رضایتمندی مشتریان از کیفیت نهایی محصولات پاک سمن پاداش تلاش شبانه روزی مجموعه ی خانواده پاک سمن است خانواده خیرخواه و مسئولیت پذیر، شامل پرسنل مستقر در کارخانه شهر زنجان، تیم اداری و ستادی در تهران و همه بزرگوارانی که با عنوان همکار، جهت رساندن محصولات پاک سمن به دست مصرف کنندگان نهایی مشغول کار و تلاش خستگی ناپذیر هستند.

گروه پاک سمن در ۲۸ اُمین سالگرد تأسیس خود، مسابقه "مستند کارخانه" را در راستای کمپین #به_هویتم_افتخار_می‌کنم برگزار می‌کند. کمپین #به_هویتم_افتخار_میکنم با هدف نمایش توانمندی بانوان عزیز کشورمان و در قالب نمایش نظم و شکوه کارخانجات گروه پاک سمن آغاز به کار کرده است.

در کمپین #به_هویتم_افتخار_میکنم ، پاک سمن توانسته است، پویایی همیشگی خود در توانمندی صنعتی، علمی و جلب اطمینان آحاد جامعه و متخصصین به‌عنوان "مرجع علمی تندرستی و ارتوپدی فنی"، در معرض عموم قرار دهد.

ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه