فاران شیمی

Faran Shimi pharmaceutical co

دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

شرکت داروسازی فاران شیمی در سال ۱۳۸۱ با ماهیت تعاونی تولیدی در زمینی با مساحتی حدود ۱۷۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی تويسركان تأسیس گرديد. این شرکت کار خود را با تولید اسید سالیسیلیک آغاز و در سال ۱۳۸۶ به گروه صنعتی گلرنگ پیوست. این شرکت از مهم ترین شرکت های هلدینگ دارویی گلرنگ می باشد و کارخانه آن در تویسرکان و دفتر آن در تهران می باشد.

شرکت فاران شیمی پس از آن که به عنوان یکی از شرکت های عضو هلدینگ سرمایه گذاری دارویی گلرنگ معرفی گردید به خاطر داشتن زیر ساخت های اساسی مورد توجه مديران هلدينگ قرار گرفت سپس با بهره‌گيری از چهار پارامتر اصلی بازوهای مديريتی، مالی، علمی و اجرايی به سرعت رشد و پتانسيل‌های بالقوه خود را شكوفا نمود.

کارخانه فاران شیمی زمینه اشتغال زایی مناسبی را برای شهرستان تویسرکان ایجاد نموده که بخش عمده آن فارغ التحصیلان بومی اعم از لیسانس، فوق لیسانس و دکترا داروساز می باشند. این مجموعه با توجه به تولید انواع قرص های ترک اعتیاد دارای بیش از ۲۲۰ نفر پرسنل به صورت مستقیم می باشد که با راه اندازی خطوط جدید، ظرفیت جذب نیرو تا ۲۵۰ نفر را خواهد داشت.

شرکت داروسازی فاران شیمی با در نظر گرفتن دانش و سوابق کاری متقاضيان استخدام، همچنين با توجه به مهارت ها و ويژگى هاى شخصيتى؛ متقاضيان واجد شرايط را در مناسبترين جايگاه سازمانى قرار می دهد. 

از جمله مزایا و امکانات رفاهی فاران شیمی می توان به بیمه تکمیلی، پاداش، وام، بن خرید، امکانات ورزشی، پزشک سازمانی، صبحانه و ناهار و ... اشاره کرد.

قاسمعلی آشفته
مدیر عامل
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه