صنایع شیمی ساختمان آبادگران

Construction chemicals Manufacturer

دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی شرکت صنایع شیمی ساختمان آبادگران
شرکت صنایع شیمی ساختمان آبادگران، تأسیس شده در سال ۱۳۶۲ شمسی، با ظرفیت سالانه تولید ۶۵۰۰۰ تن و بیش از ۱۵۰ نوع ماده شیمیایی، در صنعت شیمیایی ساختمان کشور پیشرو است. این شرکت گواهینامه‌های بین‌المللی مدیریت کیفیت و استاندارد ایران را در زمینه‌های مختلف دریافت کرده و دارای گروه پژوهشی با ارتباط نزدیک با پارک‌های علم و فناوری و دانشگاه‌ها است. رشد شرکت همراه با اضافه شدن مواد شیمیایی جدید و تأکید بر فعالیت‌های علمی و پژوهشی، زیرساخت‌های لازم برای تحقق اهداف صنعتی و توسعه فناوری فراهم شده است. این شرکت با ارتقاء خطوط تولید به رباتیک، به دنبال ورود به بازارهای خارجی با استفاده از فناوری‌های پیشرفته Hi-Tech است.
آدرس دفتر مرکزی صنایع شیمی ساختمان آبادگران
تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان قندی، پلاک
آدرس کارخانه صنایع شیمی ساختمان آبادگران
  شهریار ، جاده ملارد، صفادشت، شهرک صنعتی صفادشت، انتهای خیابان ششم غربی

فرصت های شغلی صنایع شیمی ساختمان آبادگران

  • مهندس فروش
  • کارشناس مالی
  • کارشناس تحقیق و توسعه
  • کارشناس پشتیبانی فنی و مهندسی و ...

شرکت صنایع شیمی ساختمان آبادگران اغلب نیروهای خود را در این زمینه ها جذب می‌کند. شما می‎توانید جدیدترین و بروزترین آگهی های استخدامی را در سایت ایران استخدام مشاهده نمائید و یا با فعال کردن گزینه دنبال کردن می‌توانید جدیدترین آگهی ها را در ایمیل خود دریافت کنید.

 رسالت و وظیفه گروه

فلسفه وجودی آبادگران تمرکز بر تولید و تجارت محصولات شیمی بنیان است.با سفارشی کردن محصولات شیمیایی برای بازار های تخصصی همچون صنعت ساخت ، گسترش و توسعه محصولات دانش بنیان را سرلوحه وظایف عملیاتی و ذاتی سازمان قرار داده ایم.

محمدرضا عبداله زاده
رئیس هیئت مدیره
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه