لافارر - پرگاس طب

lafarrerr

دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی شرکت لافارر
"شرکت پرگاس طب" که اصلی ترین برند این مجموعه، "لافارر" می باشد، در پاییز سال ۱۳۸۸با استناد به بیش از نیم قرن تجربه در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، و بهره گیری از دانش روز اروپا، همچنین اعتماد به توان علمی متخصصین مجموعه در لابراتوارهای بین‌المللی و تحقیقاتی دکتر کامکار، محصولات خود را تولید و پس از طی مراحل مختلف کیفی، تست ها و بررسی های کلینیکی محصولات این شرکت با هدف پاسخگویی به نیازهای مصرف‌کنندگان به بازار عرضه شده‌اند.

محیط کاری شرکت لافارر
شرکت لافارر، با متوسط هشت ساعت کاری روزانه، با محیط جدی و صمیمی در پیشرفت است. این محیط، علاوه بر ارزش‌های اخلاقی، ایمن و آرام‌بخش است. برای کارکنان، اینجا یک فضای امیدوارکننده و متعهد به رقابت و کار سالم است. محورهای زندگی کارکنان، با توجه به سلامت و حمایت مدیریت، به نحوی سازمان یافته و رشد می‌کند. دقت، هوشیاری، استقامت، پشتکار، نوآوری و تعهد، ویژگی‌هایی است که از افراد لافارر با ارزش می‌شود.

فرصت های شغلی در شرکت لافارر
به‌عنوان یکی از شرکت‌های برجسته در ایران، لافارر پیوسته در تلاش برای جذب و استخدام افراد مستعد و متعهد به فعالیت می‌پردازد. برخی از عناوین شغلی مورد نیاز این شرکت را که می‌توانید در "سایت ایران استخدام" مشاهده نمایید عبارت اند از

  • کارشناس تولید محتوا
  • کارمند واحد حسابداری
  • انباردار
  • کارمند اداری

مزایای استخدام در شرکت لافارر
شرکت لافارر، به کارکنان خود، احترام می گذارد و از حقوق و ارزش های انسانی آنها، حمایت می کند. این شرکت، همچنین، به روحیه کار تیمی، اهمیت می دهد و از همکاری و مشارکت کارکنان خود، استقبال می کند. برخی از مزایا شرکت لافارر در زیر اشاره شده است

  • بیمه 
  • بیمه تکمیلی
  •  اضافه کاری
  • پاداش های انگیزشی
  •  حق ماموریت 
  • حق ایاب و ذهاب 

مجموعه لافارر به عنوان یک برند تخصصی در حوزه پزشکان شناخته می‌شود، و در حال حاضر پزشکان از این محصولات با اعتماد بهره می‌برند و آنها را تأیید می‌کنند. این اعتماد به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه در داخل و خارج از کشور، و همچنین تولید به روش‌های علمی صورت می‌گیرد. پزشکان نیز از کارایی این محصولات در عمل مطلع هستند. لافارر تأکید دارد که مواد اولیه مورد استفاده خود را بدون هیچ محدودیتی از منابع خالص و بی‌عیب تأمین می‌کند، تا کیفیت محصولات به هیچ وجه کاهش نیابد.

امیرهادی کامکار
مدیرعامل
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه