ارتباطات دوربرد فارس

ERTEBATAT DOURBORD

۴.۰ دسته: مخابرات و ICT
۴.۰
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی شرکت مهندسی ارتباطات دوربرد فارس

شرکت دوربرد فارس در سال ۱۳۸۷ با هدف ارائه خدمات آنلاین و توسعه فعالیت‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک تاسیس شد. این شرکت با بهره‌گیری از متخصصان خبره داخلی و خارجی، مرکز داده‌ای مطابق با جدیدترین استانداردهای جهانی احداث کرده و محصولات و خدمات خود را مطابق با جدیدترین استانداردهای جهانی ارائه می‌دهد. این شرکت ارائه دهنده اینترنت وایرلس، ADSL، تلفن ثابت اینترنتی و اینترنت سازمانی، هاستینگ، دامین و سرورهای مجازی می‌باشد.

آدرس شرکت ارتباطات دوربرد فارس 

فارس، شیراز، خیابان اردیبهشت شرقی، برج الکترونیک شیراز، طبقه ۱۰.

برخی از فرصت‌های شغلی ارتباطات دوربرد فارس

  • کارشناس دیتا سنتر
  • کارشناس و پشتیبان فروش
  • کارشناس مرکز تماس
  • کارشناس حسابداری
  • برنامه نویس
  • ادمین شبکه‌های اجتماعی
  • کارشناس تولید محتوا (گافیست، کپی رایتر و...)

فرآیند استخدام در شرکت ارتباطات دوربرد فارس

برای اطلاع از فرصت‌های شغلی فعال این مجموعه می‌توانید به بخش "آگهی‌های استخدام" در همین صفحه مراجعه نمایید. با بررسی عناوین شغلی و شرایط لازم می‌توانید رزومه خود را از طریق راه‌های ارتباطی اعلام شده برای این مجموعه ارسال نمایید. در اغلب مواقع تنها راه ارتباطی شرکت مهندسی ارتباطات دوربرد لینک ارسال رزومه از طریق سایت ایران استخدام می‌باشد.

با عضویت به عنوان کارجو در سایت ایران استخدام می‌توانید رزومه خود را از طریق "سیستم رزومه ساز آنلاین ایران استخدام" بصورت کاملا رایگان ایجاد نمایید.

ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه