شرکت روبینا بازار

Robina Bazaar

دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی شرکت روبینا بازار

شرکت تجهیزات پزشکی روبینا بازار فعال در حوزه واردات و پخش سراسری لوازم پزشکی یکبار مصرف است. این شرکت بنیان‌گذاری شده در ۱۳۸۷ در اصفهان، با تمرکز بر محصولات زنان و زایمان فعالیت خود را شروع کرد و با توسعه توانایی‌ها و نوآوری در بازاریابی، تنوع محصولات پزشکی خود را افزایش داد. روبینا بازار اکنون با بیش از ۳۰ محصول و همکاری با ۵۰۰۰ مرکز درمانی و داروخانه، نقش موثری در بازار ملی ایفا می‌کند.

آدرس دفتر مرکزی روبینا بازار
اصفهان – خیابان شیخ صدوق شمالی – کوچه ۴۴ – بن بست ناز – پلاک ۴۳۸۹۷

استخدام در شرکت روبینا بازار

برای همکاری با شرکت روبینا بازار کارجویان می‌توانند جدیدترین آگهی‌های استخدام روبینا بازار را در سایت ایران استخدام مشاهده نمایند و با ارسال رزومه شانس خود را برای استخدام در این شرکت امتحان نمایند.

مزایای استخدام در شرکت روبینا بازار
استخدام در این شرکت دارای مزایایی همچون پورسانت، بیمه، پاداش و ... می‌باشد. کارجویان می‌توانند با داشتن شرایط موردنیاز، در فرصت‌های شغلی مختلف شرکت روبینا بازار مشغول به کار شوند. از جمله فرصت‌های شغلی مهم روبینا بازار عبارتند از:

  • کارشناس فروش
  •  مدیر بازرگانی
  • ویزیتور
  • انباردار
  • و ...
علی اکبر کفاش
مدیر عامل
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه