بیمارستان پیامبران

Palliative care

دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی بیمارستان پیامبران
بیمارستان پیامبران، یک بیمارستان طب تسکینی کانسر خصوصی با ۲۰۰ تختخواب در تهران، ایران، از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. این مرکز دارای بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی گسترده‌ای از جمله جراحی قلب و عروق، ارتوپدی، زنان و زایمان، گوش حلق بینی، مغز و اعصاب و عفونی می‌باشد. امکانات پاراکیلینیکی آن شامل بخش‌های رادیوتراپی، کاردرمانی، ناباروری و آزمایشگاه شبانه روزی است.
بیمارستان پیامبران در تهران - میدان دوم صادقیه - بلوارآیت الله کاشانی - بلوار اباذر  قرار داد.

محیط کاری بیمارستان پیامبران
فضای فیزیکی محیط کاری ایمن و راحت، تجهیزات و فناوری به‌روز و مناسب و فرهنگ سازمانی بر اساس ارزش‌های احترام از جمله مزایا محیط کاری بیمارستان پیامبران است. در این بیمارستان با محیط کاری آرام و منظم، اتاق‌های خصوصی و عمومی با امکانات رفاهی در بخش‌های بستری و بخش‌های مراقبت‌های ویژه و پاراکیلینیکی با تجهیزات پیشرفته و کادر مجرب، خدمات کامل ارائه می‌شود.

فرایند جذب و استخدام بیمارستان پیامبران

بیمارستان پیامبران با استفاده از درج آگهی‌های استخدامی هدفمند در سایت ایران استخدام و بررسی گزینشی رزومه‌ها، به جذب بهترین نیروهای متخصص  می‌پردازد. برای استخدام در بیمارستان پیامبران، عنوان شغلی مورد نظر خود را از بخش "آگهی‌های استخدام" انتخاب کنید و با مطالعه جزئیات آگهی، رزومه خود را در صورت تطابق با شرایط، ارسال کنید.

فرصت های شغلی در بیمارستان پیامبران

بیمارستان پیامبران در ردیف‌های شغلی مختلف اقدام به جذب نیرو می‌نماید. ازجمله برخی از این موقعیت‌های شغلی عبارتند از:

  • کادر اداری
  • کادر مالی
  • مترجم و راهنمای بیمار
  • کارشناس مامایی
  • پرستاری و .....

با کادر مجرب و امکانات پیشرفته، بیمارستان پیامبران یکی از مراکز معتبر و مجهز در تهران محسوب می‌شود. این بیمارستان از امکانات رفاهی منحصر به فردی برخوردار است که از جمله آنها می‌توان به پارکینگ ۱۰ طبقه، استودیو عکاسی خصوصی برای نوزادان، هایپرمارکت، کافی‌شاپ، بوفه، فروشگاه بهداشتی و آرایشی و ... اشاره کرد.

دکتر هادی سماعی
مدیر بیمارستان
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه