ایسام

esam

  • ۱۱ تا ۵۰ نفر
  • تهران - تهران
  • esam.ir
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی ایسام

ایسام در بهمن ماه ۱۳۹۰ با الگو برداری از سایت «ebay» شروع به کار کرد، این سایت بصورت یک بازار الکترونیکی و پلتفرم آنلاین برای خرید، فروش و مزایده است. کاربران میتوانند هم فروشنده باشند هم خریدار. کاربران دارای کسب و کار میتوانند فروشگاه اختصاصی خود را در این سایت ایجاد کنند و یا کالاهای خود را از طریق مزایده به فروش برسانند.  این سایت در حال حاضر بیش از سه میلیون کاربر دارد.


محیط کاری ایسام

شما اگر فردی با استعداد، با انگیزه، سختکوش و خلاق هستید و در زمینه تخصص خود به کار گروهی، ایده‌پردازی، حل مسئله و نتیجه‌گرایی علاقه دارید، سایت ایسام محیط مناسبی برای همراهی با شما خواهد بود چرا که ایسام باور دارد که رشد هر شخص موجب رشد مجموعه و در نهایت بهینه سازی خدمت رسانی خواهد بود. 

از مزایای همکاری با مجموعه ایسام می توان به موارد زیر اشاره کرد:
برخورداری از مرخصی استحقاقی، عیدی، پاداش و حق سنوات
حضور در محیطی دوستانه و استارتاپی 
برخورداری از بیمه و بیمه تکمیلی 
امکان پیشرفت و شکوفایی استعدادها
امکان دورکاری

سام مدن‌پور
بنیانگذار و مدیرعامل
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه