پشمک حاج عبداله - شرکت بستنی اطمینان آذرگل

Etminan Hajabdollah

۳.۰ دسته: صنایع غذایی
۳.۰
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

شرکت بستنی اطمینان آذرگل تولید کننده انواع بستنی با نام تجاری (آدلین) و نیز محصول پشمک با نام تجاری (حاج عبدالله) می باشد. مدیریت این مجموعه از بدو تأسیس تا به امروز توسط برادران روحی با مدیرعاملی حاج صمد روحی بوده است و فرزندان حاج عبدالله به‌ رسم تشکر و سپاسگزاری از تلاش‌های پدرشان برند محصول پشمک را به نام حاج عبدالله نام‌گذاری کردند. صنعت پشمک به گونه ای که امروزه ما آن را می شناسیم، مراحل تکامل خود را در شهر تبریز سپری نموده است. با وجود این سر آغاز آن را باید در شهر یزد جست، چرا که پشمک از قاره اروپا و خاورمیانه به ایران راه یافته است. جالب است بدانیم فروش پشمک از حالت فله ای به بسته بندی مدرن و اتیکت زنی برای اولین بار توسط این شرکت جا افتاده است.

حالا موفقیت‌های این شرکت موجب شده است که پشمک تولیدی آن به الگو و برند پشمک ایران تبدیل شود و شهرت آن مرزهای ملی را در نوردیده است. در حال حاضر پشمک «حاج عبدالله» به کشورهای اروپایی، عربی، آمریکایی، استرالیا و کانادا صادر می‌شود و بنا به گفته حاج صمد، همه فرودگاه‌های بین المللی جهان با نام حاج عبدالله آشنا هستند.

در این مجموعه هیچ کارگری جریمه، توبیخ و اخراج نمی‌شود و اگر فردی از کارخانه برود حتما به خواست خودش بوده است. حاج صمد روحی در این خصوص می‌گوید:«در طول این سال‌ها یکبار هم به خاطر پول و منفعت و جیب خودمان کار نکردیم زیرا در دوران کرونا نزدیک به ۳۰۰ کارگر قرار بود تا از کار بیکار شوند ولی اجازه چنین کاری را ندادیم و همه کارگرها سرکارشان ماندند». این شرکت به جهت طرح سلامت کارکنان خود در دوران کرونا اقدام به  اجرای دو نوبت واکسیناسیون کارکنان خود نموده است.

شرکت بستنی اطمینان برای تکمیل کادر خطوط تولید جدید خود نیازمند افراد متخصص در این حوزه است و از این رو با انتشار آگهی های استخدامی اقدام به جذب نیرو می کند. شرکت اطمینان به مانند هر مجموعه دیگری برای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز خود علاوه بر شرایط مورد نیاز مزایایی را در نظر می گیرد که در این جا به چند مورد اشاره می‌کنیم:

  • پایه حقوق 
  • مزایای قانونی
  • بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه تکمیلی 
  • سایر مزایای رفاهی
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه