شونیز

dadash bradar Indco

۲.۵ دسته: صنایع غذایی
  • بیش از ۵۰۰۰ نفر
  • آذربایجان شرقی - تبریز
  • shoniz.com
۲.۵
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی مجموعه شونیز

تاریخچه این مجموعه از سال ۱۳۲۳ شروع می‌شود. زمانی که دو برادر با نام‌های داداش و غائب‌علی بیوک با پس ار کسب تجربیات فراوان در زمینه ساخت و تولید انواع شیرینی از روسیه به ایران بازگشتند و در کارگاهی واقع در شهر تبریز فعالیت خود را با تولید نوعی تافی شیری به نام "ریس" آغاز کردند.

در سال ۱۳۴۱، برادران بیوک شرکت داداش برادر را به‌صورت رسمی به ثبت رساندند و با به‌کارگیری ماشین‌آلات جدید و پیشرفته ظرفیت تولید و تنوع محصولات تولیدی خود را افزایش دادند. در سال ۱۳۵۳ این مجموعه به طور کامل به آقای رسول بیوک و برادرش پرویز بیوک (پسران غائب‌علی بیوک) واگذار گردید. و پس از آن در سال ۱۳۸۸ جناب آقای پرویز بیوک شرکت صنعتی داداش برادر را با نام تجاری شونیز راه اندازی نمودند.


واحد های گروه صنعتی داداش برادر (شونیز)

کارخانه مرکزی

آدرس: کیلومتــر ۲۳ جاده تبریز ، تهــران- کوی آبیاری - جنب کاشی تبریز - شرکت صنعتی داداش برادر ( شونیز )

 دفتر مرکزی

آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز،محله آبرسان، خیابان سبلان

استخدام در شونیز

مزایای استخدام در شونیز

باتوجه به میزان اهمیتی که این مجموعه برای منابع انسانی خود قائل می‌باشد همواره سعی داشته تا حقوق کارکنان خود را در موئد مقرر و به میزان عادلانه ای پرداخت نماید علاوه بر این مزایای دیگری نیز برای کارکنان این مجموعه در نظر گرفته می‌شود که از آنجمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیمه تامین اجتماعی از اولین روز کاری وبیمه تکمیلی دندانپزشکی و دارو رایگان
  • وعده غذایی
  • بسته‌های کمک معیشتی
  • امکان رشد فنی و کاری در محیطی پویا و فعال

افتخارات مجموعه شونیز 

شرکت صنعتی داداش برادر به عنوان یکی از اولین بنیانگذاران صنعت شیرینی و شکلات کشور، با استفاده از ماشین آلات و تکنولوژی های پیشرفته و نیز بهترین مواد اولیه و از همه مهمتر نیروی انسانی مجرب، توانسته است عناوین واحد نمونه کیفی کشوری، صادرکننده نمونه کشوری و... را برای چندمین سال متوالی از آن خود کند و برند شونیز را به نامی ماندگار در صنعت شکلات کشور بدل سازد.

مهندس پرویز بیوک
مدیریت مجموعه
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه