گلدیران

GOLDIRAN

۱.۵ دسته: تولیدی و صنعتی
۱.۵
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

گلدیران نماینده رسمی لوازم خانگی، صوتی و تصویری، موبایل، نمایشگرهای تجاری و صنعتی، سیستم‏ ها و محصولات تهویه خانگی و صنعتی، سیستم‏ ها و محصولات تولید برق خورشیدی و محصولات روشنایی LED شرکت ال‌ جی در ایران است.
این شرکت از ابتدای فعالیت تاکنون همواره تلاش نموده در عرضه کالا و خدمات تکمیلی مورد نیاز، خشنودی مستمر مشتری را مدنظر قرار داده و کالاها را با قیمتی مناسب و غیر قابل رقابت در شبکه توزیع گسترده خود در سراسر کشور عرضه نماید.
فعالیت های شرکت گلدیران در سه محور تولید و تامین کالا، شبکه فروش و توزیع کالا و مشاوره، پشتیبانی و خدمات پس از فروش دسته بندی می شود. گلدیران شامل زیرمجموعه هایی نیز هست که می توان به شرکت مشتریان گلدیران، شرکت مهندسی و مشاوره مبتکران گلدیران، شرکت لجستیک گلدیران، مرکز تحقیقات گلدیران، فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس و شرکت نگرش تبلیغ نو اشاره کرد.

گلدیران، خانه پویای نیروی کاری است که حرفه‌ گرایی و تخصص را مهم تلقی می‌کند و می‌خواهد اثری موفق ازخود به‌جای بگذارد. تعامل یک اصل مهم برای گلدیرانی‌هاست. در گلدیران باهم تجربه می‌کنیم؛ می‌آموزیم و در محیطی متفاوت ارزش‌های متمایزی را خلق می‌کنیم. اگر شماهم به حرفه‌ای گرایی، رشد و توسعه علاقه‌مندید؛ خوشحال می‌شویم شما را در جمع گلدیران ملاقات کنیم.

سید مهدی میر سجادی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره
احمد قلی همتی
رئیس هیئت مدیره
فرزام زمانی
نایب رئیس هیئت مدیره
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه