آموزشگاه آفاق

Afaq language center

دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی موسسه زبان آفاق

 موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی آفاق AFAQ LANGUAGE CENTER فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ و با اهداف آرمانی زیر تأسیس شده است:

ارتقاء سطح کیفی آموزش زبان و توزیع عادلانه فرصت‌های آموزش در سراسر کشور و با شعار ارتقای مهارت‌های کلیدی زبان‌ آموزان آغاز نمود. جهت دستیابی به این مهم، از ابتدا موسسه زبان آفاق سیستم آموزشی خود را بر اساس سیستم استاندارد و شناخته شده آکادمی آکسفورد OXFORD ACADEMY کشور انگلستان تدوین نموده و همواره از منابع و کتب انتشارات مطرح و به روز دنیا بهره جسته است؛ کتاب‌های معتبر انتشارات یورک YORK PUBLICATIONS، که برای سالیان متمادی ناشر تخصصی کتاب های آموزش زبان بوده است، یکی از آن است. موسسه آنلاین زبان انگلیسی آفاق معتقد است که آینده این مرز و بوم، توسط فرزندان تلاشگر و مصمم خانواده‌های ایرانی شکل خواهد گرفت و این دستاورد تنها با افزایش آگاهی از جهان اطراف و استفاده درست از دنیای مجازی صورت ‌خواهد گرفت. موسسه آفاق با تکیه بر سابقه‌ی ۱۸ ساله‌ی فعالیت در سطح اول آموزش زبان کشور از یک سو و بهره ‌گیری از اساتید مجرب ، متعهد و متخصص از سوی دیگر، در این مسیر گام بر می دارد.

  • مراسمات ویژه تقدیر و تشکر از پرسنل

  • ارائه تخفیف‌های خاص پرسنلی جهت شرکت در کلاس‌های زبان و سایر مهارت‌ها

آکادمی آفاق با در اختیار داشتن بزرگترین جامعه مخاطبین آموزش آنلاین زبان انگلیسی بعنوان پرچمدار آموزش مجازی زبان انگلیسی با متدهای روز دنیا در این حوزه مطرح است. جامعه مخاطبین آفاق محدود به داخل کشور نبوده و شامل بخش زیادی از ایرانیان خارج از کشور نیز است.

سالهاست که آفاق را با شعار "مثل یک پروانه" می‌شناسید.

هیچوقت کرم ابریشم بدون داشتن پیله مناسب به پروانه تبدیل نخواهد شد؛ محیط رشد ماست که می‌تواند از ما یک پروانه زیبا در اوج شکوه و وقار بسازد. محیط کاری همانند پیله برای پروانه، باید عامل رسیدن به شکوفایی و رشد کامل شخصیتی شود.

از ابتدا آفاق علاوه بر زبان‌آموزان، به اساتید و پرسنل خود هم فرصت "مثل پروانه شدن" را می دهد و در این راه از هیچگونه حمایت و پشتیبانی دریق نکرده است.

ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه