صنایع غذایی مانا

Mana Food Industrial Co

۱.۵ دسته: صنایع غذایی
۱.۵
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی مانا

صنایع غذایی مانا از سال ۱۳۵۸ در شهرک صنعتی سیمین دشت شروع به فعالیت کرد و پس از آن کارخانه ماکارونی خود را در سال ۱۳۶۹ در شهر صنعتی هشتگرد با هدف تولید محصولات متنوع و مطابق با ذائقه ایرانی راه اندازی کرد. شرکت صنایع غذایی مانا هم اکنون با پرسنلی بالغ بر یک هزار نفر در حال فعالیت است و همواره در تلاش برای گسترش و رسیدن به اهداف والای خود است که در این مسیر نیز اقدام به جذب نیرو میکند. تحقق اهداف سازمانی در سایه برقراری ارتباطات موثر برون و درون سازمانی، مشارکت گروهی کارکنان توام با نظم و انضباط میسر خواهد بود.


کار در گروه صنایع غذایی مانا با ارائه مزایا متنوعی همراه است از جمله محیط حرفه‌ای و دوستانه، فرصت‌های برجسته، توسعه فردی از طریق آموزش، ارتقاء بسترهای نوآوری جهت مشارکت، شرایط کاری بهینه، فرصت مناسبی برای رشد و شکوفایی شما فراهم می‌آورد. 

گروه صنایع غذایی مانا، به عنوان یک پیشرو در عرصه تولید محصولات غذایی، از تعهد به کیفیت و نوآوری مستمر برخوردار است. ما با افتخار به توانمندی‌های کارکنان خود اعتماد کرده و از همکاری‌های حرفه‌ای جهت بهبود فرآیندهای تولید و ارتقاء محصولات برخورداریم. در گروه صنایع غذایی مانا، با محیطی دوستانه و فراگیر، به توسعه فردی و تحقق اهداف حرفه‌ای شما ارزش می‌دهیم.

گروه صنایع غذایی مانا، از استانداردهای بین‌المللی (ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ و ISO ۲۲۰۰۰:۲۰۰۵) پیروی کرده و تضمین کیفیت و ایمنی محصولات را در دل‌ مشتریان خود قرار داده است. اهداف مجموعه شامل ارتقاء مداوم کیفیت، حفظ بازارهای هدف، افزایش بهره‌وری و خلق رضایت مشتریان است. (ما هم عقیده ایم که هماهنگی داخلی، مشارکت گروهی، و ایجاد نظم سازمانی، کلید موفقیت است)

بر اساس این اصول، با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و توسعه پایدار، به دنبال راهکارهایی مبتنی بر ارزش‌های اجتماعی و حفاظت از محیط زیست می‌باشد. از تعاملات فعال با ذینفعان و بهبود مستمر فرآیندها به منظور ارتقاء محصولات و خدمات خود استفاده می‌کند.

در راستای دستیابی به این اهداف، به پیشگیری از نقص و بهبود پایدار فرآیندها توجه ویژه‌ای دارند. بر پایه ارتقاء فرهنگ کاری و توانمندسازی کارکنان، محیطی پویا و کارآمد ایجاد می‌کنند. مانا با افتخار به دنبال تولید محصولات با کیفیت و ارائه خدمات متمایز هست تا به افتخارات و انتظارات شما پاسخ دهد.

گروه صنایع غذایی مانا افتخار دارد که در مسیر تحقق چشم‌انداز خود، از حمایت شما بهره‌مند شده و به همراه هم پیشروی را ادامه دهد. 

از همراهی شما سپاس‌گزاریم

ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه