تکدانه

TakdanehCo

۲.۰ دسته: صنایع غذایی
  • ۵۰۱ تا ۱۰۰۰ نفر
  • آذربایجان شرقی - مرند
  • takdanehco.com
۲.۰
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی تکدانه

شرکت کشت و صنعت تکدانه (تکدانه) در سال ۱۳۶۲ در میان باغات شهرستان مرند واقع در استان آذربایجان شرقی تاسیس گردید که هم اکنون این شرکت به عنوان بزرگ ترین تولید کننده آبمیوه در ایران شناخته می شود. تکدانه توانسته است به بیش از ۱۶ کشور جهان، از جمله ژاپن، آمریکا و اروپا، صادرات داشته باشد. محصولات تکدانه آب میوه با کیفیت و متنوعی را ارائه می‌دهد. تکدانه در یک مجموعه‌ی بزرگ کار آفرینی است که در حال حاضر بیش از ۷۰۰ نفر در بخش های مختلف زنجیره‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات این برند فعال هستند.

فرصت های شغلی در تکدانه

در راستای جذب و استخدام شرکت تکدانه و با توجه به بررسی های ایران استخدام بیشترین آگهی های تکدانه مربوط به حوزه های توزیع، فروش و بازاریابی است که در این مورد اقدام به انتشار آگهی می کند و متقاضیان و افراد جویای کار می توانند با مشاهده و بررسی شرایط موجود نسبت به ارسال رزومه خود اقدام نمایند.

ابراهیم رزاقی داریان
مدیرعامل
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه