شهر فرش

shahrfarsh

دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

شهرفرش در تیرماه ۱۳۹۲ با هدف جمع‌آوری و عرضه تمامی برندهای معتبر و مطرح ایرانی در زمینه تولید فرش، و ارائه باکیفیت‌ترین انواع فرش‌های تماشایی تاسیس شد و امروزه دارای سه شعبه در تهران و یک شعبه در شمال کشور می باشد. وجود انواع فرش‌ ماشینی، فرش‌ دستبافت، فرش کلاسیک، فرش کودک و تابلو فرش به همراه کامل‌ترین مجموعه فرش فانتزی و وارداتی از کشورهایی مانند ترکیه و هند چشم اندازی تماشایی از هنرِ فرش ایران و جهان را در شهر فرش آفریده است.

 امروزه شهرفرش تنها با محصولاتش شناخته نمی‌شود، تضمین قیمت، کیفیت و انواع اقساط، خدماتِ ویژه شهرفرش برای خریدی با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت می‌باشد. همچنین در سایت شهر فرش راحت ترین راه خرید فرش برای هموطنان عزیز فراهم شده است.

مزایا و امکانات رفاهی: وام، بیمه درمان تکمیلی، پاداش، پورسانت، پارکینگ، ساعت کاری منعطف، ناهار، کافی شاپ، آموزش و...

شهر فرش به عنوان یک مجموعه فروشگاهی برای تکمیل کادر خود به عنوانین شغلی مختلفی نیاز دارد از جمله: کارشناس اداری، کارگزینی، انبار، حسابداری، کارشناس مرکز تماس، بازرگانی، گرافیست، کارشناس صنایع، مسئول دفتر، فروشنده، بازاریاب تلفنی و...

سید مهدی موسوی
مدیر شهر فرش
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه