گروه صنعتی کاشی تبریز

TabriztileGroup

۲.۰ دسته: تولیدی و صنعتی
۲.۰
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز


کارخانه صنایع کاشی تبریز 

این مجموعه در سال ۱۳۶۲ با هدف تولید کاشی و سرامیک باکیفیت و در زمینی به وسعت ۱۵ هکتار و با ۵۰ هزار متر مربع زیربنا احداث و به بهره‌برداری رسید. 

از سال ۱۳۷۷ که نقطه عطفی برای این مجموعه محسوب می‌گردد، با تغییرات اساسی در مدیریت و خطوط تولید، این مجموعه توانست با ارائه محصولات مرغوب تر، تحولی چشمگیر در صنعت کاشی کشور ایجاد نماید.

محصولات این کارخانه به بیشتر کشورها ،از جمله : آلمان ، اتریش، عراق ، آذربایجان ، ازبکستان ، ترکمنستان ، گرجستان ، قزاقستان، استرالیا و سوئد و کره جنوبی صادر می گردد که با استقبال خریداران بسیار زیاد این کشورها مواجه گردیده است.


این واحد اقتصادی توانست در کمتر از یک سال با ایجاد تغییر و تحولات لازم در سیستم تولید، محصولات در ابعاد بزرگ تر و با طرح‌های نوین اروپایی را وارد خط تولید این مجموعه کند. 

به دلیل توجیه اقتصادی و افزایش میزان تولید در نتیجه تحولات جدید کاشی تبریز جایگاه اصلی خود را در صنعت کاشی و سرامیک کشور پیدا کرد به گونه‌ای که امروزه توانسته است در کنار تولیدکنندگان برتر جهانی قرار گیرد.

 امروزه سرامیک تولیدی این واحد توانایی رقابت با بهترین سرامیک‌های جهان را دارا می‌باشد. صادرات این واحد تولیدی به اکثر کشورهای آسیایی به‌خصوص کشورهای خاورمیانه و کشورهای همسایه و حتی برخی کشورهای اروپایی شاهدی بر این مدعاست. علاوه بر کیفیت و استاندارد بسیار بالای محصولات این کارخانه و مقایسۀ آن با کاشی‌ و سرامیک‌های وارداتی، قیمت و خدمات مناسب محصولات این کارخانه باعث برتری کاشی تبریز در این رقابت گردیده است.

ظرفیت تولید کنونی این کارخانه در حال حاضر بالغ بر ۱۰ میلیون متر مربع در سال می‌باشد. ایده‌های نو و تولیدات منحصر به فرد و تنوع طرح‌ها و رنگ‌ها جزء اهداف عمدۀ صنایع کاشی تبریز بوده که تولید کاشی‌های رکتیفای شده (برش خورده) برای نخستین‌بار در ایران و به‌طور انحصاری از جمله این محصولات هستند.

این واحد تولیدی به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح کشور دارای بیش از ۷۰۰ نفر پرسنل کاری مستقیم مطابق با قوانین کار و امور اجتماعی می‌باشد.

علاوه بر این تعداد این واحد صنعتی توانسته به‌طور غیر مستقیم نیز برای ۳٬۰۰۰ نفر ایجاد اشتغال نماید که از طریق نمایندگی‌ها، کاشی‌فروشی‌ها، کاشی‌کارها، سیستم حمل و نقل و ... ممکن گردیده است.



کرابن سرامیک تبریز 

در سال ۱۳۸۲ ه‍.ش این مجموعه اقدام به آغاز طرح توسعۀ سالن سرامیک کف با مشارکت شرکت کرابن اسپانیا، یکی از بزرگ‌ترین قدرت‌های سرامیک نمود و با تلاش بسیار در سال ۱۳۸۴ توانست سرامیک کف خود را با نام تجاری کرابن سرامیک تبریز به بهره‌برداری برساند.

بخشی از افتخارات برند کاشی تبریز:

  • دریافت تندیس طلایی بین‌المللی ساختمان در سال ۲۰۰۲
  • دریافت نشان دلفین طلایی از اروپا بدلیل کیفیت و نام تجاری معتبر در سال ۲۰۰۳
  • واحد نمونه دوستار کارگر سال ۱۳۸۴
  • مدیر نمونه در حوزۀ ارتقاء بهره‌وری و اشتغال سال ۱۳۸۷
  • برند کاشی تبریز در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنوارۀ ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد.
  • کارآفرین نمونۀ کشور و توسعۀ منابع انسانی در سال ۱۳۹۳
  • واحد نمونۀ استاندارد و کنترل معیارهای جهانی در صنعت کاشی و سرامیک در سال ۱۳۹۳
  • واحد نمونۀ کشوری در سال ۱۳۹۳
  • انتخاب مدیریت محترم عامل شرکت صنایع کاشی تبریز به سمت ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۴
  • انتخاب کاشی تبریز در جمع یکصد برند ارزشمند و برتر صنعت ایران به عنوان تنها برند برتر در صنعت کاشی و سرامیک ایران در سال ۱۳۹۴
  • کسب واحد نمونۀ کیفیت سال ۱۳۹۵
  • دریافت جایزۀ برترین رهبر کسب و کار در صنعت تولید کاشی و سرامیک و شعف مشتری در منطقۀ خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیا در سال ۱۳۹۵

جناب آقای صمد حسن زاده
مدیرعامل

مدیرعامل گروه صنعتی کاشی تبریز به عنوان نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران

ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه