ایستاسازان برج سپانو

Borj Stone Corporation

۳.۰ دسته: تولیدی و صنعتی
۳.۰
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

Introduction to Borj Stone Corporation

Borj Stone Corporation boasts a dedicated team of skilled professionals specializing in the production, marketing, and shipping of natural stones. Leveraging advanced technology, state-of-the-art equipment, and industry expertise, they offer an extensive range of premium Iranian natural stones, such as marble, travertine, granite, and onyx. The company takes pride in delivering these exceptional products at competitive prices. BORJ Corporation is committed to providing world-class quality products, highlighting Iran’s prominent role as a leading exporter. We prioritize quality and strive to be a trusted provider of premium natural stones.

ایستاسازان برج سپانو

شرکت سنگ برج در سال ۱۳۹۲ در ایران تاسیس گشت، این مجموعه فعالیت خود را در زمینه تولید و صادرات سنگی‌های معدنی از جمله مرمریت، گرانیت، مرمر و تراورتن و... و صادرات به کشورهای شرق دور آغاز نمود و سپس صادرات خود را به خاورمیانه و شمال آفریقا گسترش داد. تا جایی که توانست با صادرات بیش از ۷۰,۰۰۰ متر مربع سنگ فرآوری شده و ۱۰,۰۰۰ تن سنگ خام به بیش از ۵۰ کشور جهان، به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان و صادر کنندگان کوپ، اسلب و تایل سنگ طبیعی ایرانی با کیفیت برتر شناخته شود.

آدرس ما

دفتر مرکزی:

اصفهان، خیابان ارباب، ساختمان سعید، واحد ۴

کارخانه :

اصفهان، شهرک صنعتی رضوانشهر، خسابان ششم غربی

ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه