موسسه حقوقی وكیل تلفنی

vakiltelefoni

  • ۱۰۰۱ تا ۵۰۰۰ نفر
  • تهران - تهران
  • vakiltel.com
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

موسسه حقوقی وکیل تلفنی، یکی از بزرگترین موسسات حقوقی پیشتاز در ارائه خدمات حقوقی است. این موسسه با هدف ارائه مشاوره حقوقی تخصصی در زمینه های حقوقی، کیفری، ثبتی، خانواده، امور مالیاتی، قانون کار و تامین اجتماعی، امور تخصصی استارتاپ ها و با به کارگیری بیش از ۱۰۰۰ وکیل و مشاور حقوقی متخصص و با تجربه از سراسر کشور و جهان چشم انداز نوینی از خدمات حقوقی را در هزاره سوم در ایران به نمایش گذاشته است.


بررسی نیاز های جامعه، یکی از الگوریتم هایی بود که موسسه حقوقی ما با آن استخدام وکلای خود را شروع نمود؛ اما این تمام ملاحظات ما نبوده و حساسیت ما به میزان غیر قابل باوری، زیاد بوده است؛ تا آنجا که از هر ۳ وکیل تنها یک نفر آنها موفق به اخذ پنل کاربری در موسسه حقوقی ما شدند، آمار و ارقام زیادی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت  تا تنها وکلایی با مدرک پایه یک دادگستری و مسلط به روابط اجتماعی فوق العاده بالا که بتواند با هر نوع از مخاطبی ارتباط برقرار سازد، انتخاب شود اما این موارد نیز ملاک نبوده و وکلا باید از فیلتر های تسلط عملی نیز می گذشتند. از طرفی نیز این وکلا می بایستی در حدود نرخ تعیین شده حق المشاوره و حق الوکاله که بسیار کمتر از مشاوره های حقوقی حضوری می باشد، ملزم به فعالیت هستند؛ چراکه اهداف موسسه، انتفاعی نبوده و نیت تنها کاهش آمار کلی دعاوی حقوقی، ملکی، کیفری و خصوصاً دعاوی خانواده است.

اولین گام برای استخدام در وکیل تلفنی تکمیل فرم استخدام می باشد، ثبت نام بصورت کاملا رایگان انجام میگیرد، ۷-۱۴ روز پس از تکمیل فرم، پیامکی حاوی لینک، یوزر و پسورد برای شما ارسال میشود که میتوانید از طریق آنها وارد پنل کاربری خود شوید، سپس به ۵۰ سوالی که از شما میشود پاسخ میدهید، بعد از انجام مراحل فوق از قسمت درخواست پشتیبانی در پنل خود مراتب را اطلاع رسانی نمایید. بعد از بررسی رزومه هماهنگی لازم برای مصاحبه مرحله اول انجام می شود.

هادی توکلی
بنیان گذار و مدیر عامل

عرضه کلیه خدمات حقوقی به تمامی اقشار جامعه با هر سطح درآمدی

شمس الدین یوسفیان
بنیان گذار و عضو هیئت مدیره
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه