ساسان

SASAN

۱.۵ دسته: صنایع غذایی
  • ۲۰۱ تا ۵۰۰ نفر
  • تهران - تهران
  • sasanco.com
۱.۵
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

شرکت نوشابه‌سازی ساسان، یکی از سه واحد تولید نوشابه‌سازی در ایران با بیش از ۶۵ سال قدمت است. شرکت نوشابه‌سازی ساسان یکی از چند کارخانه‌ای است که از سال ۱۳۳۱ تا ۱۳۳۴ ایجاد شده‌اند و در سال ۱۳۳۶به مرحله تولید رسیده است . شرکت ساسان تولید انواع نوشیدنی های گاز دار با برند پارسی کولا شادنوش و پپسی کولا میرندا سون آپ را انجام می دهد.همچنین آب آشامیدنی پارسی و ماالشعیر هی جو از دیگر محصولات آن است.

عمده فعالیت شرکت تولید نوشابه های گازدار، ماءالشعیر ، آب آشامیدنی و در آینده نزدیک آبمیوه می باشد. پس از انقلاب این شرکت در اختیار مؤسسه جامعه الزهرا بوده و در سال ۸۸ به بخش خصوصی واگذار شده است و هم اکنون نیروی شاغل مستقیم مجموعه بالغ بر ۱۵۰۰ نفر می باشد. این شرکت کیفیت محصولات خود را مرهون توانایی، تجربه و مسئولیت پذیری کارکنان خود می داند. محصولات این شرکت در دو دسته برند پپسی بین الملی و برند ملی پارسی تولید می شوند.

مزایا و امکانات رفاهی استخدام در شرکت ساسان
وام
پاداش
ناهار
پارکینگ
پزشک سازمانی
بیمه درمان تکمیلی
کمک هزینه دوره آموزشی
سرویس رفت و برگشت

در دوره بعد از خصوصی سازی در حوزه اقتصاد سبز شرکت ساسان موفقیت های قابل توجهی داشته که شامل کاهش آلاینده های صنعتی از طریق حذف تولید شیشه های گردشی و جایگزین نمودن شیشه های یکبار مصرف با قابلیت بازیابی ۱۰۰ % ، جایگزین نمودن محصولات شیشه ای با حذف قسمتی از محصولات PET, اضافه نمودن محصول ماءالشعیر، اضافه نمودن محصول آب آشامیدنی، آبمیوه و ایجاد یک سیستم تصفیه فاضلاب مدرن و به روز جهت تصفیه پساب های صنعتی و در حد قابل استفاده در کشاورزی و آبیاری بوده است

فرنام عسگرپور
مدیر عامل
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه