شرکت نرم افزار و سخت افزار ایران نوسا

Iran Software Hardware Co - NOSA

دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

نوسا، (به انگلیسی: NOSA) مختصر شده شرکت نرم‌افزار و سخت‌افزار ایران است، که در سال ۱۳۶۷  با همکاری تعدادی از اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و با هدف فعالیت در زمینه مهندسی نرم‌افزار و سخت‌افزار بنیان گذاشته شد. این شرکت در طول سالیان گذشته، طراحی و تولید نرم افزارهای کاربردی مدیریت مالی، اداری، اطلاع رسانی، آرشیو، فرآیند‌های کسب و کار و فن آوری های RFID را به عنوان محورهای اصلی فعالیت های خود دنبال نموده است. شرکت نوسا به عنوان اولین شرکت دانش بنیان در حوزه خود و با نزدیک به چهل سال تجربه، امروز یکی از بزرگ ترین شرکت‌های تولید نرم افزار در ایران با رتبه یک شورای عالی انفورماتیک کشور می باشد.
استمرار مطالعات کاربردی نوسا و همچنین توجه به تغییرات مداوم در زمینه دانش نرم افزار، موجب گردیده است که نرم افزارهای تولیدی این شرکت همواره به لحاظ کیفیت در بهترین سطح ممکن ارائه گردد.

این شرکت، علاوه بر دفاتر تهران، در یزد، اصفهان، کرمان، مشهد، رشت و خرم‌آباد نیز دفتر دارد و به تمام مشتریان خود در هر جای ایران خدمات ارائه می‌نماید. اکنون خانواده نوسا با بیش از ۸,۰۰۰ مشتری، ۹۰,۰۰۰ کاربر و دو میلیون استفاده کننده از نرم افزارهای خود می بالد و هر روز در تلاش برای کسب رضایت بیشتر این همراهان است.
این شرکت جهت رسیدن به اهداف خود همواره جویای پرسنل خلاق، مسئول و پر انرژی جهت افزایش قابلیت‌های خود می‌باشد.

جهت پیگری و قرارگیری در فرآیند استخدام شرکت نوسا لطفاً قبل از ارسال رزومه، با مراجعه به سایت شرکت در رابطه با شرکت نوسا و محصولات آن اطلاعات لازم را کسب نمایید، شناخت اولیه شرکت نوسا و محصولات آن پیش نیاز موفقیت شما در مراحل آتی و مصاحبه می‌باشد. جهت اطلاع از آگهی‌های این شرکت در سایر سمت‌های شغلی و یا شهر‌ها و منطقه‌های منتخب، لطفا به سایت نوسا مراجعه فرمایید و یا در سایت ایران استخدام، نام این مجموعه را جستجو فرمایید.

احمد محمد زاده
مدیر عامل
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه