رایا مارکتینگ

RayaMarketing

دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی رایا مارکتینگ

شرکت رایا مارکتینگ با نام حقوقی محتوا نگاران رایا (تاسیس ۱۳۹۵) یک پلتفورم سفارش آنلاین تولید محتوای متنی، صوتی (پادکست) و تصویری (بنر و موشن گرافی) و همچنین خدمات طراحی گرافیک مثل لوگو، کاراکتر و کاریکاتور و خدمات دیجیتال مارکتینگ دیگر می باشد.

رایا مارکتینگ با به کارگیری بیش از ۷۰۰۰ نویسنده سئو کار، ۱۱۰۰۰ تایپیست محتوا گذار، ۹۰۰۰ گرافیست و موشن کار و ۳۰۰۰ گوینده صدا مخملی با برگزاری آزمون های تخصصی نویسندگی و گرافیکی برای اولین بار در ایران، تیم های بازبینی و کنترل در تمامی دپارتمان ها، دیتا ماینینگ، استفاده از نظرات شما کاربران گرامی و مدیریتی ویژه توانسته است تا کمترین هزینه ممکن را در کنار کیفیت و سرعتی بی نظیر مهیا نماید.

شرایط استخدام در رایا مارکتینگ

برای استخدام در شرکت رایا مارکتینگ باید کامپیوتر و اینترنت در منزل داشته باشید ولی نیاز به سابقه کار ندارید.
این شرکت امور مالی شفاف و تسویه هفتگی (بدون سقف) دارد و امکان آموزش برای استخدام شوندگان را نیز بوجود آورده است.
 فرایند استخدام کاملا به صورت غیر حضوری و اینترنتی بوده، و پس از تکمیل فرم استخدام بسته به عنوان شغلی مورد نظرتان می بایست یا در آزمون استخدامی شرکت و یا نمونه کار ارسال فرمایید. 

استخدام در رایا مارکتینگ

  • مترجم
  • تایپیست
  • گوینده
  • گرافیست
  • کارشناس تولید محتوا و ...

رایا مارکتینگ اغلب نیروهای خود را در این زمینه ها جذب می نماید، شما می‌توانید جدیدترین و بروزترین آگهی های ایران تایپیست را در سایت ایران استخدام مشاهده نمائید.

مزایای کار در رایا مارکتینگ

  • همکاری به صورت کاملا غیر حضوری و اینترنتی می باشد.
  • حداقل درآمد ماهانه هفت میلیون تومان می باشد.
  • امور مالی شفاف و تسویه هفتگی (بدون سقف) دارد.
  • امکان آموزش برای استخدام شوندگان وجود دارد.

شمس الدین یوسفیان
بنیان گذار و مدیر مارکتینگ
هادی توکلی
بنیان گذار و مدیر امور حقوقی
مجید صفایی
بنیان گذار و مدیر تولید
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه