ایران نارا

irannara

۱.۵ دسته: سایر زمینه ها
۱.۵
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی شرکت ایران نارا

شرکت ایران نارا، بزرگترین شرکت خصوصی عرضه ماشین آلات اداری می باشد که در سال ۱۳۵۷ تاسیس شده است. دفاتر این شرکت در محدوده تجاری تهران واقع شده‌اند. در این مجموعه برای انواع مختلف محصولات، بخش های جداگانه‌ای ایجاد شده است که هر بخش دارای کارگاه های مجهز جداگانه، کارمندان، متخصصین و مهندسین مجرب می باشد.

شرکت ایران نارا مفتخر به کسب رتبه الف از سوی شورای عالی انفورماتیک شده است.

فرصت های شغلی ایران نارا:

  • کارشناس فنی
  • کارشناس انبار
  • کارشناس عملیات
  • کارشناس تعمیرات
  • تکنسین و مهندس، برق، کامپیوتر و الکترونیک

ایران نارا در ابتدا کار خود را با ۶ کارمند شروع کرده، امروزه دارای بیش از ۸۰۰ نفر نیروی انسانی در بخش های اداری، فروش و بخش های تخصصی و همچنین ۱۹۰ نمایندگی مجاز فروش میباشد. 

آموزش کارمندان در ایران نارا

برخی از کارمندان ایران نارا با حضور در دوره های آموزشی در خارج از کشور، علاوه بر آشنایی بیشتر با ماشین آلات و دستگاه های جدید، خدمات فنی بهتری را به خریداران داخلی و کاربران نهایی ارائه می دهند.

ماشاا… حسینی
موسس
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه