صنایع غذایی برتر

Bartar food products

۲.۵ دسته: صنایع غذایی
۲.۵
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی صنایع غذایی برتر

شرکت تعاونی تولیدی نوید کاران در سال ۱۳۷۳ تأسیس شد و در سال ۱۳۷۵ به صورت رسمی تولید خود را آغاز کرد. این شرکت به عنوان تولیدکننده محصولات غذایی برتر شناخته می‌شود. در سال ۱۳۷۸، محصولات غذایی برتر موفق به کسب نشان ستاره طلایی کیفیت در بیست و چهارمین مجمع بین‌المللی کمپانی BID در شهر ژنو، سوئیس شدند. این نشان برتری کیفیت محصولات را تأیید می‌کند. همچنین، شرکت نویدکاران در سال‌های گذشته به عنوان تولیدکننده برتر و صادرکننده نمونه استان مرکزی انتخاب شده است.

محل کار

دفتر مرکزی - تهران ، بلوار آفریقا بلوار آرش شرقی بعد از زیرگذر پلاک ۱۰

کارخانه ۱ - کیلومتر ۷۰ جاده قدیم تهران - ساوه ، پرندک، شهرک صنعتی پرندک ، قطعه ۷۰

کارخانه ۲ - کیلومتر ۷۰ جاده قدیم تهران - ساوه ، پرندک، شهرک صنعتی پرندک ، قطعه ۷۷

فرصت های شغلی صنایع غذایی برتر

به طور معمول نیروی مورد نیاز خود را از بین مشاغل حسابداری، انباردار، مدیر شعبه و توزیع کننده جذب می‌نماید که آگهی های استخدام آن را می‌توانید در همین بخش مشاهده نمائید.

این مجموعه به آموزش و مهارت پرسنل خود خیلی اهمیت میدهد زیرا نیروی ماهر و متعهد می‌تواند به بهبود کیفیت محصولات شرکت کمک کند. از طریق آموزش‌ها، تجربه، و انگیزه، کارکنان می‌توانند به تولید محصولات با مشخصه‌های بهتر و مطابق با استانداردهای بهداشتی و کیفی کمک کنند.

ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه