شرکت گلستان

Golestan

۲.۰ دسته: صنایع غذایی
۲.۰
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

مجموعه گلستان در سال ۱۳۲۹ تاسیس شد و یک سال بعد به ثبت رسید در ابتدا هدف این مجموعه تولید،‌ واردات، بسته‌بندی و توزیع چای بود. در دهه ۷۰ سبد محصولات شرکت گلستان به بیش از ۲۰ گروه اصلی غذایی توسعه یافت و شبكه فروش و توزیع گسترده‌ و مدرنی با بهره‌گیری از تكنولوژی روز ایجاد شد.

با توجه به استمرار این تلاش‌ها و فعالیت‌های بین‌المللی مجموعه گلستان، در حال حاضر با بیش از ۵۵۰ محصول متنوع، ۸۰،۰۰۰ مرکز فروش در سراسر کشور در این راستا تلاش می‌کند تا همواره با پیشرفت فناوری و تغییر سبک زندگی افراد جامعه، محصولات مناسبی را به ۹ میلیون مصرف كننده خود ارائه دهد.

فرصت‌های شغلی در شرکت گلستان

در حال حاضر شرکت گلستان با همکاری بیش از ۲۵۰۰ نیروی انسانی حرفه‌ای به فعالیت خود ادامه می‌دهد. شرکت گلستان همواره پذیرای متخصصین و همکارانی است که علاقه‌مند به  کار در محیطی پویا و پر تحرک هستند و نمی‌خواهند مابقی عمر خود را در انجام کاری تکراری سپری کنند.

همکاری با شرکت‌های خارجی

در دهه ۸۰ این شرکت با هدف مدرن سازی سبد محصولات، توسعه بیش‌تر و گسترش تعاملات تجاری، همكاری خود را با شركت‌های بین‌المللی بزرگ، پرسابقه و معتبر مانند توینینگز انگلستان آغاز كرد.

همچنین در سال ۹۶ توافق‌نامه مشارکت در سرمایه‌گذاری بین دو شرکت یونیلیور و شرکت گلستان منعقد شد که هدف آن تولید و عرضه محصولات غذایی در ایران بود.

مسولیت‌های اجتماعی شرکت گلستان

شرکت گلستان همواره نگاه ویژه‌ای به امور خیریه و نیکوکاری داشته، ساخت مدارس و محیط‌های آموزشی، مراکز پزشکی و خدمات درمانی مانند بیمارستان خیریه مهدی کلینیک و موسسات خیریه نام برد.

همکاری با یونیسف: با توجه به این‌که مشارکت‌های اجتماعی در فعالیت‌های خیرخواهانه طی قراردادی در زمستان ۱۳۸۶ شرکت گلستان به جمع حامیان یونیسف در پروژه‌ی رشد و تکامل همه‌جانبه‌ی کودکان خردسال پیوست.

محمد گرامی
موسس و بنیانگذار شرکت گلستان
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه