خوشگوار

khoshgovar

۱.۰ دسته: صنایع غذایی
  • بیش از ۵۰۰۰ نفر
  • خراسان رضوی - مشهد
  • khoshgovar.ir
۱.۰
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی شرکت خوشگوار 

شرکت خوشگوار در سال ۱۳۳۶ تاسیس شد که فعالیت اصلی آن در زمینه تولید نوشابه گازدار غیر الکلی، آب آشامیدنی، ماءالشعیر و انواع نوشیدنی است. کارخانه اصلی شرکت در شهر مشهد واقع شده و دفتر مرکزی آن نیز در شهر تهران است. علاوه بر آن شرکت خوشگوار دارای شرکت های زیر مجموعه ای در شهرهای تبریز، مشهد، تهران و قزوین است که به صورت مستقل و جداگانه در حال فعالیت هستند. فعالیت این شرکت قبل از انقلاب تولید و عرضه ی نوشابه کوکاکولای آمریکایی بود. اما پس از انقلاب و با وجود همه محدودیت ها و حذف واردات خود توانست به فرمولاسیون عصاره کولا دست پیدا کند.

محیط کاری در خوشگوار از زبان پرسنل

گروه صنعتی خوشگوار به دنبال اشتغال‌زایی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان و افراد واجد شرایط است. در این راستا، گروه صنعتی خوشگوار از طریق استخدام نیروهای جوان و خلاق به توسعه و رشد خود می‌پردازد. این شرکت در حال حاضر بیش از ۷۵۰۰ نفر پرسنل در سراسر ایران دارد و تلاش نموده است محیط با ثبات ، پویا و دوستانه ای را برای کارکنان خود فراهم آورد. برخی از این مزایا و تسهیلات را می‌توانید در ویدیو روبرو از زبان پرسنل این مجموعه بشنوید.

مزایای کار در شرکت خوشگوار (کوکاکولا)

بیمه: خوشگوار بیمه تکمیلی و بیمه تامین اجتماعی را برای کارکنان خود فراهم می‌کند. این مزیت می‌تواند اطمینان و امنیت بیشتری به کارکنان در مواجهه با ریسک‌های مختلف فراهم کند.

سرویس رفت و برگشت: این مزیت می‌تواند به کارکنان کمک کند تا هزینه‌های مربوط به حمل و نقل را کاهش دهند و به طور مستقیم به محل کار بروند.

هدایای مناسبتی: خوشگوار به کارکنان خود در مناسبت‌های خاص هدایایی ارائه می‌دهد. این مزیت می‌تواند به کارکنان احساس تقدیر و ارزشمندی کند و روحیه و انگیزه آن‌ها را بالا ببرد.

 غذا و ناهار: این شرکت با رعایت استانداردهای بهداشتی و تغذیه‌ای، غذاهای سالم و متعادل را به ارمغان می‌آورد و با ارائه منوی گسترده و متنوع، به انتخاب مناسب برای همه سلیقه‌ها و نیازها می‌پردازد.

دوره‌های آموزشی: با شرکت در دوره‌های آموزشی، کارکنان می‌توانند با آخرین دانش‌ها و تکنولوژی‌های مورد استفاده در صنعت غذا آشنا شوند و دانش خود را به‌روز کنند و امکان ارتقای مهارت‌های خود در زمینه‌های مختلف صنعت غذا می‌دهد.

در گروه صنعتی خوشگوار، اهمیت و ارزش به پرسنل برای ارتقاء بهره وری و ارائه محصولات با کیفیت مطلوب بسیار مهم است. توانمند سازی، خلاقیت و نوآوری، رضایت شغلی، تعهد و مشارکت سازمانی از عوامل موثر بر بهره وری منابع انسانی در این گروه صنعتی هستند.

محمد جعفر یزدی
موسس و بنیانگذار
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه