صنایع غذایی فرخنده

FARKHONDEH

۳.۵ دسته: صنایع غذایی
۳.۵
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

تاریخچه فرخنده
صنایع غذایی فرخنده در سال ۱۳۴۰ توسط حاج عبدالله واعظ ‌شوشتری در اصفهان با پخت بیسکوئیت دایره‌ای با نام آستارا متولد شد، سپس در سال ۱۳۶۶ با نام فرخنده به ثبت رسمی رسید. در سال ۱۳۶۹ با مستقر شدن در شهرک صنعتی جی، خطوط تولید صنعتی بیسکوئیت فرخنده آغاز شد. 

بیسکوئیت فرخنده با تنوع بیش از ۶۰ نوع بیسکویت در سبد محصولات خود، سال‌هاست که کام هموطنان خود را شیرین می‌کند. توجه به سلامت محصول و حقوق مشتری از اصول فرهنگ این سازمان در طی سالیان حضور در بازار بوده است. در همین راستا با کسب و حفظ چندین گواهینامه و ایزوی بین‌المللی در حال صادرات بیسکویت به ۳۵ کشور دنیا هستند.

آدرس بیسکوییت فرخنده

اصفهان، شهرک صنعتی جی، خیابان دهم

جذب در صنایع غذایی فرخنده

با افزایش متقاضیان، حجم تولید و همچنین تخصصی شدن کسب کارها در دنیای امروز نیاز بالا به استخدام نیروی انسانی در عناوین شغلی مختلف در این شرکت وجود دارد. هم اکنون بیش از ۵۰۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند. 

مراحل استخدام در بیسکوئیت فرخنده

وارد کردن اطلاعات هویتی

انتخاب رسته شغلی

مطالعه قوانین و مقرارات کلی شرکت

مطالعه شرایط و ضوابط فرم استخدام

تکمیل مشخصات تحصیلی

تکمیل سوابق شغلی

تکمیل مهارت های مورد نیاز برای استخدام

میتوانید با دنبال کردن صفحه اگهی های بیسکوئیت فرخنده در سایت ایران استخدام، جدیدترین آگهی های منتشر شده این مجموعه را مطالعه نمائید.

حاج عبدالله واعظ ‌شوشتری
بنیان گذار
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه