سیمان تهران

tehrancement

۲.۵ دسته: تولیدی و صنعتی
۲.۵
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی سيمان تهران

شرکت سیمان تهران در سال ۱۳۳۳ تأسیس شد و به عنوان پرسابقه‌ترین شرکت سیمانی کشور شناخته می‌شود. اولین واحد تولیدی این شرکت با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در سال ۱۳۳۵ به بهره‌برداری رسید.

سیمان تهران تا کنون از زمان تأسیس خود از ۹ خط تولید سیمان استفاده کرده است. در حال حاضر، با استفاده از خطوط تولیدی و با تلاش مدیران، کارشناسان و کارگران ماهر خود، شرکت سیمان تهران توانایی تولید ۱۳۴۰۰ تن کلینکر در روز را دارا است. این شرکت از زمان تأسیس تاکنون با تولید بیش از ۱۱۴ میلیون تن سیمان، نقش مهمی در رشد و شکوفایی کشور ایفا کرده است.

آدرس شرکت مرکزی سیمان تهران

تهران، خیابان فردوسی، خیابان شهید تقوی (کوشک) خیابان شهید انوشیروانی، شماره ۵

آدرس مجتمع سیمان تهران

شهرری، غنی آباد

شرکت سیمان تهران به عنوان یکی از پرسابقه‌ترین و بزرگترین شرکت‌های سیمانی در کشور، فرصت‌های شغلی بسیاری را فراهم می‌کند که افراد می‌توانند با توجه به تخصص و تجربه خود، در زمینه‌های مختلفی از جمله مهندسی، تولید، بازاریابی، مالی و مدیریت به کار گرفته شوند. علاقه‌مندان استخدام در این شرکت می‌توانند با مراجعه به بخش "آگهی‌های استخدام" در همین صفحه، عنوان شغلی مورد نظر خود را پیدا کرده و رزومه خود را جهت همکاری با این مجموعه از طریق سایت ایران استخدام آگهی ارسال نمایید.

برخی فرصت های شغلی در سیمان تهران

  • اپراتور تولید
  • کارشناس مدیریت
  • تعمیرکار برق و الکترونیک
  • نقشه کش
  • کنترل کیفی
  • حسابدار
  • مهندس مکانیک و ...

مزایای کار در سیمان تهران

پرداخت حقوق و مزایا: سیمان تهران به عنوان یک شرکت بزرگ و پرسابقه، حقوق و مزایای خوبی را به کارکنان خود ارائه می‌دهد که از جمله مزایای مالی، بیمه، تسهیلات اجتماعی و امکانات مرتبط با کار است.

امکانات آموزشی و پیشرفت حرفه‌ای: سیمان تهران به منظور ارتقای سطح توانمندی‌های کارکنان خود، امکانات آموزشی و دوره‌های آموزشی متنوعی را فراهم می‌کند که به کارکنان این امکان را می‌دهد تا مهارت‌ها و دانش خود را به‌روز نگه دارند.

سید عباس حسینی
مدیر عامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت سیمان تهران
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه