دیجی کالا

Digikala

  • ۱۰۰۱ تا ۵۰۰۰ نفر
  • تهران - تهران
  • Digikala.com
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

دیجی‌کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی در دیجی‌کالا عرضه می‏‏‏‌شوند. دیجی‌کالا با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها،نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.  کاربران و مشتریان دیجی‌کالا می‏‏‌ توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجی‌کالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیجی‌کالاست. دیجی‌کالا از اولین دریافت کنندگان نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذی‏ربط، دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است‏.

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند و ضمانت بازگشت کالا هم داشته باشد؛ ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا سال‌هاست بر روی آن‌ها کار کرده و توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

+ دیجی‌کالا، نام پیشروی دنیای فناوری اطلاعات کشور، این روزها بستر تحقق آرزوی آنهایی است که می‌خواهند رویا بسازند، آینده‌ای که در آن هم کارکنان و هم مشتریان، حال خوب مدام، بهترین خاطره‌شان است.
- راحت‌تر کردن زندگی مشتریان و ایجاد تجربه رضایت از یک خرید آسان از مهم‌ترین وظایف ماست.
- در خانواده بزرگ دیجی‌کالا به دنبال تغییر سبک زندگی سرزمین‌مان هستیم.
- کسب‌وکارهای بزرگ، مدیون فکرهای بزرگ هستند و فکرهای بزرگ به اهداف بزرگ و ارزشمند می‌اندیشند.

فرآیند جذب و استخدام در دیجی کالا چگونه است؟

  • دیجی کالا بر پایه کار گروهی و همکاری هدفمند شکل گرفته است؛ مشتری محوری، اشتیاق برای تعالی و تعهد کاری سه اصل مهم و محوری همکاری در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به شمار میرود بر همین اساس این شرکت برای همکاران خود محیطی پویا و سرشار از همراهی، یادگیری و رشد فراهم می‌کند؛ بیش از ۴۸۶ شغل متنوع در دیجی مشغول به فعالیت حرفه ای با علایق و استعدادهای مختلف هستند.
  • این شرکت بصورت ماهانه آگهی‌های جذب نیروی خود را در سایت کاریابی ایران استخدام منتشر می‌کند، شما می‌توانید برای مشاهده آگهی‌های استخدام جدید دیجی کالا، این صفحه را دنبال کنید؛ در صورتی که دیجی کالا آگهی جدیدی برای استخدام نداشته باشد، می‌توانید با مراجعه به وبسایت این شرکت، فرم استخدام دیجی کالا را پر کنید و درخواست همکاری خود را به واحد منابع انسانی دیجی کالا، ارسال کنید.

شرایط استخدام در دیجی کالا چگونه است؟
+ سوالی که ذهن کارجویان از سراسر ایران را به خود جلب میکند در رابطه با استان، جنسیت، مدرک تحصیلی و همچنین مشاغل مورد نیاز دی جی کالا میباشد، در ادامه برای جواب سوالاتتون همراه ما باشید:

  1. استان های مورد نیاز جذب دیجی کالا: بعد از تهران، بیشتر کارکنان دیجی کالا اهل استان البرز و سپس گیلان، آذربایجان شرقی، همدان و لرستان هستند. این به ‌معنای جمعیت ۵۰ درصدی کارکنان دیجی‌کالا است که متولد استانی به‌جز تهران هستند.
  2. چه تعداد از همکاران دیجی کالا زن و چه تعداد مرد هستند؟ بنا به اعلام دیجی‌کالا، در فرایند استخدام و ارتقا شغلی، محدودیت جنسیتی اعمال نمی‌شود.
  3. مدرک تحصیلی مورد نیاز استخدام دیجی کالا: با هر مدرک تحصیلی میتوان وارد مجموعه دیجی کالا شد و محدودیتی وجود ندارد. (زیر دیپلم - دیپلم و فوق دیپلم - لیسانس و فوق لیسانس و دکتری)
  4. مزایای کار در دیجی کالا: میتوان گفت هر آنچه که باعث میشود دیجی‌کالا را برای کار کردن دوست داشته باشید؛ اعم از توسعه حرفه‌ای نامحدود - محیط کار شاد و پویا - فرصت‌های بی‌نظیر یادگیری - فرصت دیده شدن - مسئولیت‌های چالشی - تعادل کار و زندگی
  5. حقوق کارمندان دیجی کالا: برای کارجویان اطلاع از شرایط کاری و حقوق بیمه و سنوات امری مهم و ضروریست؛ در ادامه با برخی از مزایای همکاری با دیجی کالا آشنا خواهید شد: بیمه تامین اجتماعی - بیمه تکمیلی - پاداش های مناسبتی - ارزاق دوره‌ای - پرداخت دقیق و به موقع حقوق و مزایای قانون کار + اضافه کاری و تعطیل کاری - وعده غذایی - سرویس ایاب و ذهاب

+ چه محصولاتی در دیجی کالا قابل سفارش هستند؟
- تقریبا می‌توان گفت محصولی وجود ندارد که دیجی‌کالا برای مشتریان خود در سراسر کشور فراهم نکرده باشد. شما می‌توانید در تمامی روزهای هفته و تمامی شبانه روز یا در روزهای خاصی مثل حراج شگفت انگیز دیجی‌کالا که محصولات دارای تخفیف عالی می‌شوند، سفارش خود را به سادگی ثبت کرده و در روز و محدوده زمانی مناسب خود، درب منزل تحویل بگیرید. 

سعید محمدی
مدیرعامل (امور مالی، منابع انسانی)

اگرچه شنیدن انتقادات سخت است، اما نهایتا باعث رشد و حرکت ما میشود، به هرحال معادله ده مجهولی در برابر ماست که باید آن را حل کنیم.

حمید محمدی
مدیرعامل (فناوری، توسعه محصول)

معتقدیم تا همیشه هسته اصلی کسب و کار دیجیکالا، ارائه بهترین تجربه خرید اینترنتی کالا به مشتری است. این رویای ماست برای رسیدن و نزدیک شدن به این رویا به ابزارهایی نیازمندیم.

سهیل مقدم
معاون تکنولوژی

این اشتباه بزرگی است که کسب و کارتان را به نیروهای خارجی گره بزنید، یکی از چالش های اصلی من ایجاد حس رضایت و موفقیت در نیروهاست، چه داخلی چه خارجی.

ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه