توسعه و تدبیر شفق

tose va tadbir shafagh

  • زیر ۱۰ نفر
  • تهران - تهران
  • iquad.ir
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی شرکت توسعه و تدبیر شفق
گروهی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف در رشته‌های هوافضا، مکانیک، صنایع و مدیریت، با نام شرکت توسعه و تدبیر شفق (یکواد)، مجموعه‌ای جامع ارائه می‌دهند. فروش تنها هدف آنها نیست، بلکه ارائه خدماتی متنوع از تامین تجهیزات و قطعات یدکی تا خدمات فنی، تعمیرات، سفارشی‌سازی، اجاره و آموزش نگهداری و بهره‌برداری از دوربین‌های ورزشی است. آیکواد امکان بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا را بدون پرداخت هزینه بالا به افراد ارائه می‌دهد. این امکان به همه ارائه می‌شود تا بتوانند با بهترین کیفیت، تصاویر فوق‌العاده از صحنه‌ها و مناظر را ضبط کنند.
شرکت توسعه و تدبیر شفق (آیکواد) یکی از بزرگترین فروشندگان کوادکوپترهای حرفه ای در ایران میباشد و در زمینه واردات، فروش و خدمات پس از فروش این محصولات به فعالیت میپردازد.

آدرس شرکت توسعه و تدبیر شفق
تهران،‌ طرشت، میدان تیموری، بلوار صالحی، بعد از سه راه اکبری، پلاک ۲۵

فرصت های شغلی آیکواد
بخش اداری
بخش فروش و بازاریابی
بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش
شرکت توسعه و تدبیر شفق (آیکواد) اغلب نیروهای خود را در این بخش ها جذب می‌کند. شما می‎توانید جدیدترین و بروزترین آگهی های استخدامی را در سایت ایران استخدام مشاهده نمائید و یا با فعال کردن گزینه دنبال کردن می‌توانید جدیدترین آگهی ها را در ایمیل خود دریافت کنید.


مزایای کار در آیکواد

  • بیمه
  • صبحانه
  • فضای استراحت
  • ناهار
  • هدایای مناسبتی
محمد حکیمی
بنیان‌گذاران
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه