مجتمع صنایع غذایی گلها

golha food

۳.۰ دسته: صنایع غذایی
۳.۰
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

مجتمع صنایع غذایی گلها در سال ۱۳۱۸ تاسیس شد. این مجتمع صنایع غذایی اولین کارخانه ای است که موفق به دریافت گواهی قدمت بیش از صد سال از یونسکو شد. مجتمع صنایع غذایی گلها از جمله صنایع غذایی معتبر و قدیمی کشورمان می باشد که بنیان گذار استفاده از ملوان های روسی است همچنین این صنایع غذایی دارای سابقه درخشانی به مدت بیش از نیم قرن می باشد.

این گروه صنعتی هم اکنون یکی از معدود تولیدکننده‌های مواد غذایی کشور از نظر تنوع کالاها به شمار می‌رود.
در حال حاضر این مجتمع در یکی از کوچه‌های خیابان خلیج فارس قرار دارد که شهرداری برای تشکر از تلاش چندین دهه‌ای این مجموعه، آن محله را «نمک گلها» نام گذاری کرده است؛ چراکه نمک قدیمی‌ترین و معروف‌ترین محصول تولیدی گلها است.
این شرکت توانسته گواهینامه مجوز سازمان غذا و داروی آمریکا، نشان شوالیه صنعت غذا و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی کسب کند.
گلها دارای افتخارات ملی نظیر واحد نمونه استاندارد، واحد برگزیده اهمیت مدیریت جایزه طرح ملی سپاس، جشنواره ایمنی و کیفیت مواد غذایی، مدیریت نظام توزیع پخش، جایزه ویژه نشان حلال، پیشتازان چرخه تولید غذای سالم و… است.
مجتمع صنعتی گلها به عنوان برند محبوب سال ۹۵، برند برگزیده مردمی در بین ۱۰۰ برند برتر و برند برتر ادویه‌جات و حبوبات به انتخاب مردم شناخته شده و جایزه ویژه اهتمام به کیفیت را کسب کرده است.

شرایط استخدام در صنایع غذایی گلها به شرح زیر است

سن: حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۴۵ سال
جنسیت: در برخی از مشاغل، جنسیت مشخص شده است.
مدرک تحصیلی: در برخی از مشاغل، مدرک تحصیلی مشخص شده است.
سابقه کار: در برخی از مشاغل، سابقه کار مشخص شده است.
تسلط به زبان انگلیسی: در برخی از مشاغل، تسلط به زبان انگلیسی الزامی است.
مهارت های نرم: در برخی از مشاغل، مهارت های نرم مشخص شده است.

مشاغل مورد نیاز صنایع غذایی گلها

کارگران تولید
کارگران بسته بندی
کارگران انبار
رانندگان
کارکنان فروش
کارکنان بازاریابی
کارکنان اداری

مزایای استخدام در صنایع غذایی گلها

حقوق و مزایای مناسب
 بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، عیدی و سنوات، و پاداش های مختلف
محیط کار مناسب
امکانات آموزشی و پیشرفت شغلی

اگر به دنبال کار در یک شرکت معتبر و با مزایای مناسب هستید، صنایع غذایی گلها می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

اگر شرایط استخدام در صنایع غذایی گلها را دارید، می توانید برای ارسال رزومه خود به این شرکت اقدام کنید. برای این کار، می توانید از طریق سایت ایران استخدام یا وب سایت این شرکت و همچنین ایمیل اقدام کنید.پس از ارسال رزومه، کارشناسان صنایع غذایی گلها رزومه شما را بررسی خواهند کرد. در صورت تایید رزومه شما، برای مصاحبه دعوت خواهید شد. در مصاحبه، سوالاتی در مورد سوابق تحصیلی، سوابق کاری، مهارت ها، و ویژگی های اخلاقی شما پرسیده خواهد شد.

مهدی کریمی
مدیر عامل
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه