پوشش صنعت

poosheshsanat

دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی پوشش صنعت ماندگار

شرکت پوشش صنعت ماندگار، از سال ۱۳۹۰ نمایندگی انحصاری ورق ژئوممبران مارک آتارفیل اسپانیا با عرض ۷.۵ متر (بدون تلورانس در عرض) را در ایران دارا می‌باشد. این ورق از سال ۱۳۹۴ به عنوان نماینده انحصاری این محصول اروپایی در ایران فعالیت می‌کند. با استفاده از بهترین مواد اولیه و افزودنی، این ورق با کیفیتی بسیار بالاتر از استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شود. این شرکت، به عنوان تنها تأمین‌کننده ورق پلیمری خارجی در ایران، همچنین دارای خط تولید ژئوتکستایل می‌باشد. با توجه به نقص موارد آبی در کشور و تاکید مقام معظم رهبری بر بهره‌وری از آب، استفاده از ورق‌های ژئوممبران با کیفیت بسیار اهمیت دارد. شرکت همچنین در زمینه تأمین و نصب پوشش شناور یا فلوتینگ کاور نیز فعالیت دارد. محصولات ارائه شده شامل ورق ژئوممبران پلی‌اتیلن سنگین، پلی‌اتیلن سبک، ژئوتکستایل با عرض تولیدی ۳ تا ۶ متر و ورق ژئوممبران پلی‌وینیل کلراید در پروژه‌های استراتژیک کشور به کار گرفته شده است.

آدرس شرکت پوشش صنعت ماندگار
تهران خیابان ولیعصر بالاتر از پارک ساعی کوچه ۳۶ پلاک ۹ مجتمع ولیعصر ۱ طبقه ۲ واحد ۱۲۵

فرصت های شغلی پوشش صنعت

  •     کارمند
  •     کارشناس فروش
  •     مدیر فروش
  •     مدیر مالی
  •     حسابدار
  •     مهندس عمران و ...

پوشش صنعت اغلب نیروهای خود را در این بخش ها جذب می‌کند. شما می‎توانید جدیدترین و بروزترین آگهی های استخدامی را در سایت ایران استخدام مشاهده نمائید و یا با فعال کردن گزینه دنبال کردن می‌توانید جدیدترین آگهی ها را در ایمیل خود دریافت کنید.

مزایای کار در پوشش صنعت

  •  بیمه
  • بیمه تکمیلی
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه