وین تک

Adopen Plastic Persian WINTECH

۲.۵ دسته: تولیدی و صنعتی
  • ۵۰۱ تا ۱۰۰۰ نفر
  • آذربایجان شرقی - تبریز
  • wintech.co.ir
۲.۵
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

WINTECH، زیرمجموعه گروه ADO ترکیه با مرکزیت در آنتالیا، از سال ۱۹۵۶ فعالیت خود را با تولید لاستیکهای زیره کفش آغاز کرده و در حال حاضر در سه قاره و ۸ کشور دارای کارخانه‌های تولیدی متعدد است. این گروه تخصص دارد در تولید پروفیلهای UPVC، درب‌های داخلی با متریال کامپوزیت (WOOD PVC)، پوشش‌های UPVC برای صنعت ساختمان، لوله‌ها و سیمان PVC، قالب‌های بتنی، و یراق‌آلات صنعت درب و پنجره UPVC. کیفیت تمامی تولیدات تحت نظارت و کنترل مرکزی است و محصولات متنوع گروه در بیش از ۵۴ کشور به بازارها صادر می‌شوند. در سال ۱۳۸۹، گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین بازار ساختمان ایران را با محصولات وین‌تک شناخت. کارخانه Wintech با ۱۰ خط اکسترودر در تبریز تأسیس شد. همچنین، برندهای پلاس‌پن و پلاس‌تک با سطوح متفاوت به بازار عرضه شدند تا نیازهای مختلف بخش ساختمان را تأمین کنند.

آشنایی بیشتر با وین تک پنجره یک

وین تک، تولیدکننده پروفیل‌های UPVC، از سال ۸۰ با مشارکت خارجی در استان آذربایجان شرقی فعالیت خود را در ایران آغاز کرده و ۵۰۰ نفر را به اشتغال انداخته است. این برند با محصولات خود در پروژه‌های ساختمانی جا افتاده و از سال ۱۳۸۹ با احداث یکی از بزرگترین و به‌روزترین واحدهای تولیدی در کشور، خدمات بهتری را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد.

استخدام در وین تک

مجموعه WINTECH ایران با دارا بودن کارخانه تولیدی خود در شهر تبریز (شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی) و همچنین دفتر مرکزی و فروش تهران (خیابان پاسداران) و انبار پشتیبانی و خدمات فنی (تهران/ شهرک صنعتی صفا دشت) در حال بررسی و جذب پرسنل حائز شرایط برای مجموعه‌های خود می‌باشد. از جمله ردیف های شغلی می توان به کارشناس حسابداری, متصدی امور دفتری, استخدام آبدارچی, کارگر تولید, کارگر آشپزخانه, نگهبان و انتظامات, مسئول دفتر, کارشناس حسابداری, مسئول دفتر مدیرعامل اشاره داشت.

مزایایی کار در WINTECH (وین تک):

فرصت‌های حرفه‌ای

فرصت‌های آموزشی

بیمه

بیمه تکمیلی

پزشک سازمانی

سرویس رفت و برگشت

وعده‌های غذایی (صبحانه و ناهار)

هدایای مناسبتی

حقوق بالاتر از قانون کار

ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه