صنایع چینی زرین ایران

Zarin Factory

۳.۰ دسته: تولیدی و صنعتی
  • ۱۰۰۱ تا ۵۰۰۰ نفر
  • اصفهان - مبارکه
  • zariniran.com
۳.۰
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

صنایع چینی زرین ایران همواره کوشیده تا با بهره گیری از آخرین دستاوردهای ساخت ظروف چینی در جهان، با تولید و عرضه بهترین کیفیت و ظریف ترین و زیبا ترین ظروف، زمینه را برای پذیرایی بی نقص و کاملی در خور شاٌن و اعتبار میزبان ایرانی فراهم آورد و احساس خوش آیندی از رضایت در وی برانگیزد و این یعنی «احساس خوب میزبانی». تردیدی نیست که در این راه همچون گذشته نیازمند راهنمایی ها و نظرات ارزشمند شما مصرف کننده عزیز بوده و هستیم و همواره آرزومندیم که همگام با پاسخگویی به نیازهای داخل کشور از طریق صادرات گسترده محصولاتی با کیفیت و زیبا به اقصی نقاط جهان، نماینده شایسته ای از فرهنگ غنی میهمان دوستی و میهمان نوازی ایرانی باشیم.چینی زرین ایران همواره پذیرای متخصصین و افراد مستعدی است که پایان تحصیلات کلاسیک را پایان آموزش نمی دانند و همواره در پی کسب دانش و ارتقای توان حرفه ای خود هستند. 

صنایع چینی زرین ایران یک شرکت بزرگ خانوادگی با پشتوانه بیش از ۱۳۵ سال تجربه در تولید ظروف چینی است. این شرکت با بیش از ۱۴۰۰ نفر پرسنل در زمین به مساحت ۱۵۰,۰۰۰متر مربع یکی از مدرترین و بزرگ ترین کارخانه های تولیدی در رشته خود در دنیاست.

اهداف و استراتژی واحد منابع انسانی صنایع چینی زرین ایران

۱- رشد صلاحیت های کلیدی کارکنان با هدف تحقق سازمان

  • جذب و بکارگیری بهترین ها
  • برنامه ریزی منابع انسانی
  • توسعه و آموزش

۲- توسعه و شفافیت ارتباطات کارکنان و سازمان

  • نگهداشت و توسعه ارتباطات

۳- تشویق، توجه و قدردانی از بهترین ها

  • ارزیابی عملکرد و تقدیر از کارکنان

فرصت های شغلی در چینی زرین ایران

مجموعه چینی زرین ایران جهت استخدام ردیف های شغلی مهندسی مکانیک،‌ برق، مهندسی مواد، تکنسین مکانیک، برق، مدل سازی، فروشنده فروشگاه و... خوان جذب نیروهای ماهر در استان های تهران و اصفهان می باشد.

ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه