کاشی عقیق

aghigh tile

۲.۵ دسته: تولیدی و صنعتی
۲.۵
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی شرکت کاشی عقیق

شرکت کاشی عقیق (سهامی خاص) در سال ۱۳۷۸ در زمینی به وسعت یکصد و پنجاه هزار مترمربع با هدف اولیه تولید سالیانه سه میلیون مترمربع کاشی تاسیس گردید و در این صنعت به عنوان اولین تولیدکننده کاشی منوپروزا قدم در راه تولید گذاشت.
کاشی های تولیدی کارخانه عقیق در انواع مختلف از جمله کاشی کف، کاشی دیوار، کاشی پرسلان، کاشی های تزئینی و غیره تولید می شوند. این کاشی ها در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

آدرس کاشی عقیق

آدرس کارخانه: یزد، کیلومتر ۱۲ جاده یزد - تهران، صندوق پستی ۱۱۶
آدرس دفتر: تهران، ضلع شمال غربی میدان بنی هاشم

محیط کاری شرکت کاشی عقیق

محیط کاری شرکت کاشی عقیق به طور کلی محیطی سالم و دوستانه است. این شرکت به ایجاد فضایی مثبت و پرانگیزه برای کارکنان خود اهمیت می دهد.
شرکت کاشی عقیق به کارکنان خود احترام می گذارد و به آنها فرصت می دهد تا نظرات و پیشنهادات خود را بیان کنند. این شرکت همچنین به کارکنان خود فضایی را برای رشد و پیشرفت فراهم می کند.

شرایط استخدام در شرکت کاشی عقیق

استان های جذب مورد نیاز شرکت کاشی عقیق: از آن جایی که کارخانه در استان یزد و اشکدز قرار دارد بیشترین جذب از این استان است ولی گاها برای دفتر تهران نیز نیرو استخدام می نماید.
مدرک تحصیلی مورد نیاز شرکت کاشی عقیق: تحصیلات هر فرد مرتبط با شغل مورد نظر می باشد و حداقل دیپلم به بالا است.
جنسیت مورد نیاز شرکت کاشی عقیق: محدودیت جنسیت وجود ندارد ولی برای بعضی مشاغل کارگری و فنی نیروی مورد نظر از بین آقایان جذب می شود.
سابقه مورد نیاز: برای بعضی مشاغل وجود سابقه الزامی است.

اکثر مشاغل مورد نیاز شرکت کاشی عقیق

کادر مهندسی (کارشناس کنترل کیفیت، مهندس مکانیک، برق، شیمی، عمران، مواد، مهندس صنایع و ...)
کادر اداری (کارمند اداری، کارشناس پشتیبان وب سایت، کارشناس منابع انسانی، کارشناس مالی و اداری، کارشناس بازرگانی، کادر حسابداری و ...)
کادر فنی (تکنسین مکانیک، برق، شیمی، راننده، کارگر ساده و ماهر و ...)
کادر فروش (مدیر و سرپرست فروش، کارشناس فروش، بازاریاب تلفنی و ...)

مزایای استخدام در کارخانه کاشی عقیق

حقوق و مزایای مناسب
بیمه تامین اجتماعی
بیمه تکمیلی
بن خرید
پزشک سازمانی
سرویس رفت و برگشت
هدایای مناسبتی
عیدی و سنوات
برنامه‌های آموزشی و مهارت‌آموزی های مختلف
وام و...

مراحل استخدام در شرکت کاشی عقیق

۱) ارسال رزومه: متقاضیان و کارجویان عزیز می توانند با دنبال کردن صفحه اختصاصی کاشی عقیق و قرار دادن زبانه روی آگهی ها از آخرین آگهی های استخدامی این شرکت مطلع شوند و رزومه خود را از طریق راه ارتباطی اعلام شده ارسال نمایند.
۲) بررسی رزومه: کارشناسان منابع انسانی کارخانه کاشی عقیق رزومه‌های ارسال شده را بررسی کرده و افراد واجد شرایط را برای مصاحبه دعوت می‌کنند.
۳) مصاحبه: پس از تایید رزومه افراد برای مصاحبه به صورت حضوری به کارخانه کاشی عقیق یا دفتر و نمایندگی ها تشریف می برند و سوالاتی در مورد سوابق تحصیلی، کاری، مهارت‌ها و انگیزه‌های متقاضی پرسیده می‌شود.
۴) پیگیری و اعلام نتیجه: پس از انجام مصاحبه و آزمون، کارشناسان منابع انسانی تصمیم‌گیری نهایی را در مورد استخدام متقاضیان اعلام می‌کنند.

علی شریف فرد
مدیر عامل
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه