شركت كشت و صنعت طلاچين

Talachin Agro Industrial

۱.۰ دسته: صنایع غذایی
۱.۰
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

شركت كشت و صنعت طلاچين

كارخانجات طلاچين يكی از بزرگترين توليدكنندگان چيپس سيب زمينی و خلال سيب زمينی سرخ كرده يخ زده در ايران می‌باشد. اين شركت در سال ۱۳۸۴ با نام تجاری باتو در استان قزوين شروع به فعاليت نمود. طلاچین با برخورداری از تکنولوژی و ماشینالات روز، مواد اولیه باکیفیت و سالم و با پشتیبانی واحدهای کنترل و تضمین کیفیت در بخش‌های کشاورزی، تولید‌، فرآیند و خدمات پس از فروش توانسته است محصولاتی سالم و با کیفیت به مصرف کنندگان خود عرضه کند.

انواع محصولات توليدى كارخانجات طلاچين شامل:

  • سيب زمينى سرخ كرده يخ زده (فرنچ فرايز)
  • چيپس سيب زمينى طبيعى تازه در طعم‌های مختلف
  • چيپس قالبى هم شكل و هم سايز از پودر سيب زمينى (نوع چيپس پرينگلز)


موقعیت مکانی مجموعه 

کارخانه: کیلومتر ۴۵ اتوبان قزوین – کرج، آبيك ، ابتدای جاده دارالسرور

دفتر مرکزی: خیابان ولی عصر – بين ميرداماد و ظفر- خیابان یزدان پناه - پلاک ۹۱

شرکت کشت و صنعت طلاچین همواره سعی دارد محیط کاری لذت بخش، خلاق و پویا ایجاد کند تا افراد بتوانند استعدادها و مهارت های فردی خود را توسعه دهند و به اهداف شغلی خود برسند. با توجه به این امر که سیاست‌های این مجموعه در راستای پیشرفت بر اساس توانایی فردی، عملکرد کارکنان و شایسته سالاری قرار دارد اقداماتی مانند برگزار دوره‌های آموزشیو... در راستای ارتقای سطح علمی کارکنان نیز انجام می‌پذیرد.

روابط بین فردی ،احترام متقابل، توجه و مسئولیت پذیری از ارزشهای کلیدی شرکت کشت و صنعت طلاچین می باشد.


استخدام در شرکت کشت و صنعت طلاچین

  • بازاریاب و ویزیتور، پشتیبان فروش، موزع پخش گرم مويرگى و...
  • مسئول دفتر، كارشناس حسابداری، كارمند بازرگانی، آبدارچی و...

مزایا همکاری با شرکت کشت و صنعت طلاچین:

  • حقوق ثابت وزارت کار، بیمه، بیمه تکمیلی، پورسانت، هزینه ناهار، اینترنت، هزینه موبایل، هزینه ایاب ذهاب، اضافه کاری 

گواهی نامه ها و افتخارات

با توجه به این که هدف اصلی این مجموعه تولید محصولات با كيفيت می‌باشد فرایند تولید محصول در این مجموعه از مزرعه تا زمانى كه محصول در دسترس مصرف کنندگان قرار می‎گيرد مطابق با استانداردهاى جهانی انجام می‌پذیرد.

شرکت کشت و صنعت طلاچین طی سال های اخیر با مداومت در بهبود کیفیت محصولات خود موفق به کسب استاندارد های ملی، نشان های ايزو OHSAS , HACCP , ۱۸۰۰۱ , ۲۲۰۰۰ , ۱۴۰۰۱ , ۹۰۰۱و گواهی نامه حلال شده است.

غلامحسین جعفرزاده شایان
مدیرعامل
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه