شرکت افق منشور خرد

Insights Prism

۳.۰ دسته: تجهیزات پزشکی
۳.۰
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

شرکت افق منشور خرد، در زمینه طراحی و توسعه تجهیزات پیشرفته پزشکی با تمرکز بیشتر در لیزرهای تراپی فعالیت میکند. برخی از محصولات این شرکت شامل اولین دستگاه لیزرتراپی مغزی فراجمجه ای، دستگاه های لیزرتراپی کلاستر زخم و درد، دستگاه های لیزرتراپی کف لگن با پروب های واژینال و رکتال است. این شرکت با همکاری تیمی از نخبگان علمی و فنی با مدیریت دکتر مریم نوربخش ضمن طراحی و ساخت محصولات خلاقانه و با کاربری های درمانی موثر و تایید شده، صادرات به کشورهای مختلف جهان را نیز بصورت حرفه ای دنبال می کند. نوآوری در طراحی های الکترونیکی و مکانیکی در ساخت محصول بسیار باکیفیت در تراز جهانی از اهداف این شرکت است.

Photino Brainاولین محصول لیزرتراپی مغزي (نورو-فوتوبیومدولاسیون) در ایران است که توسط شرکت منشور خرد تحت عنایت خداوند متعال طراحی و در حال توسعه و تولید می باشد این دستگاه داراي ۸ لیزرخروجی با نور مادون قرمز ۸۱۰ نانومتر، با توان قابل تغییر تا ۱۰۰ میلی وات براي تحریک فراجمجمه اي با امکان تنظیم فرکانس و دوز انرژي مدنظر است. این محصول مجهز به یک قلم لیزري مادون قرمز براي تحریک نقاط آکوپانکچر با انتخاب فرکانس هاي نوژیه نیز می باشد. پژوهش هاي معتبر زیادي اثر بخشی لیزرتراپی کم توان یا فوتوبیومدولاسیون فراجمجه اي را درمان اختلالات مغزي نظیر آسیب هاي سکته مغزي، پارکینسون، آلزایمر و همچنین اختلالات روان شناختی نظیر افسردگی، اضطراب، وسواس، بیش فعالی، اوتیسم و PTSD را تایید کرده اند

ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه