دلپذیر

Delpazir

۲.۰ دسته: صنایع غذایی
۲.۰
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی دلپذیر
شرکت کدبانو، تولید کننده محصولات دلپذیر در سال ۱۳۲۸ فعالیت خود را در حومه شهرستان کرج آغاز کرد.

فعالیت ها

در بدو تأسیس، فعالیت این شرکت تنها در زمینه تولید چند نوع کمپوت و مربا خلاصه می شد. با گسترش فعالیت های شرکت تولیدات دیگری نیز از قبیل انواع سس های سرد (مایونز و سس های سالاد)، سس های گرم (انواع کچاپ تند و معمولی) و انواع محصولات کنسروی غیر گوشتی (مایه ماکارونی، خوراک لوبیا چیتی و غیره) نیز به تولیدات این شرکت اضافه شد.

فرصت های استخدامی دلپذیر
استخدام شرکت دلپذیر به صورت متناوب انجام میگیرد و این شرکت آگهی های استخدام خود را به صورت معمول در سایت ایران استخدام منتشر میکند که متقاضیان هم با مراجعه به این صفحه و مطالعه آگهی های استخدامی متناسب با رشته خود، می توانند درخواست خود را برای پیوستن به این تیم بزرگ ارسال نمایند.

 از استخدام های معمول این شرکت می توان به استخدام مهندس صنایع غذایی، مدیر تولید، کارشناس کنترل کیفیت، بازرگانی و منابع انسانی اشاره کرد. 

شرکت کدبانو (دلپذیر) امیدوار است با گسترش روز افزون سطح تخصصی کادر علمی، فنی و نیز تلاش جمعی کارکنان زحمتکش، در جهت بالا بردن مستمر کیفیت محصولات خود و جلب رضایت مداوم مصرف کنندگان محصولات دلپذیر، گام های موثرتری بردارد.

مزایای کار در دلپذیر:

ناهار                                      بیمه

بیمه تکمیلی                          پزشک سازمانی

سرویس رفت و برگشت         ارزاق، بسته ها و هدایای مناسبتی

محمداسماعیل قدس
رئیس هیئت مدیره شرکت دلپذیر

چهره ماندگار صنعت پخش ایران دارای لقب شوالیه صنعت پخش از سوی کشور بلژیک

ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه